פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ולא אדיב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון לב חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות רכשתי לבתי בת ה-17 שרשרת עם תליון בדוכן מגנוליה בסינמה סיטי רמת השרון. כבר אז, אמרה לי המוכרת שמידה ויש בעיה במוצר, ניתן יהיה לפנות לכל סניף של מגנוליה לקבלת שירות מהיר ויעיל. לאחר כשבועיים של שימוש בשרשרת היא נקרעה. ניגשתי לדוכן מגנוליה בקניון לב חדרה ביום שישי (ה-20.1.2012) וביקשתי כי השרשרת תוחלף. המוכרת שהייתה במקום, החליפה בלי לחשוב פעמיים את השרשרת באחרת. לאחר כשלושה ימים נוספים של שימוש במוצר, נפל התליון מהשרשרת. שלחתי את בתי בת ה 17, לתקן את התליון בעצמה. בתי ניגשה לדוכן מגנוליה בקניון לב חדרה ביום שישי (ה-27.1.2012) שם נתקלה במוכרת בריז'יט, אשר צרחה על בתי ש"היא ילדה שקרנית" וש"מגנוליה לא מוכרת שרשראות כאלה בכלל". כשבתי התקשרה אליי נסערת וביקשתי ממנה שתעביר לי את המוכרת בפלאפון, ענתה בריג'יט כי היא לא יכולה לדבר כי "אסור לה לדבר בפלאפון במהלך העבודה". עוד באותו היום, נסעה ביתי לסינמה סיטי רמת השרון, ניגשה לדוכן מגנוליה ושם קיבלה שרשרת ותליון חדשים (במקום התליון השבור והשרשרת, אותם מוצרים שעפ"י בריג'יט לא שייכים בכלל למגנוליה).
אשמח לקבל התייחסות ממי מהאנשים האמונים על מתן שירות ברשת:
1. למה אין שירות זהה בכלל הדוכנים?
2. למה צורחים על ילדה בת 17 ולא מעניקים לה שירות (יצוין כי ביתי הגיעה עם קבלת רכישה מסודרת- לראייה השירות שהיא קיבלה בדוכן של סינמה סיטי רמת השרון).
3. למה מחיר המוצרים (גבוה יחסית- 290 ש"ח לשרשרת) אינו תואם את איכות המוצרים (קריעת השרשרת ונפילת התליון בגלל בעיה בתפס, מזכירים סחורה סינית, או סחורה שקונים בדוכנים באילת).
4. והכי חשוב- אשמח להבין כיצד מתנהגים עם מוכרת כמו בריג'יט בעתיד. הרי מבחינתי עכשיו היא "הפנים של מגנוליה".
עלבון סוג הנזק :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה