פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל של מוכרת נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא קניון הרים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
היום בתאריך 10/3 הלכתי אני ואימי לקניון הרים בכפר סבא ונכנסנו לחנות מגנוליה על מנת להחליף מתנה שאימי קיבלה ליום ההולדת , כאשר נכנסנו אמרנו למוכרת שאנחנו רוצות להחליף למשהו אחר באותו סכום , המוכרת אמרה שזה אפשרי ושאנחנו יכולות להסתכל ..חשוב לציין שהמחירים שמופיעים על העגיל מודפסים בכתב קטן ולא ברור וקשה לראות ואימי ואני לא רואת כול כך טוב ואימי שכחה את משקפי הקריאה בבית לאחר הסתכלות ניגשתי למוכרת ששמה דלית ובקשתי עם יש אפשרות לעזור הרגשנו תחושה מזלזלת מכיוון שאנחנו בעצם לא קונות ורק מחליפות ואין לה בעצם "בונוס" מהמכירה והיחס היה קר , אדיש ומזלזל אמרנו שאנחנו לא רואות טוב והיא אמרה :"יופי ואתן חושבות שאני רואה" לבסוף מצאנו זוג עגילים שמצא חן בעיני אימי הגענו לקופה ודלית המוכרת אמרה שמגיע לנו עוד 20 ש"ח זיכוי היא הפנתה אותי לעגילים ושוב לאורך כול השרות הרגשתי תחושה מימנה שהיא פשוט לא מעוניינת לעזור ..בחרתי עגילים והיא אמרה שאני צריכה להוסיף עוד 15 ש"ח אימי התבלבלה וחשבה שהסכום הוא פחות מ15 ש"ח , דלית התחילה לצעוק בחנות עלי ועל אימי לפני לקוחות אחרים שאימי טועה ומה היא חושבת לעצמה שהיא אובדת עלינו ממש צעקות אנשים בחנות היו במבוכה ואני ואימי הרגשנו מושפלות בחיים שלי לא קיבלתי יחס כזה מזלזל ממוכרת !!חשוב לציין שאני עובדת כבר הרבה שנים בתחום השרות לקוחות וממש היה לי עצוב לראות ולקבל יחס כזה ובעוד שזה רשת שאני כול כך אוהבת לקנות תכשיטים אני מבחינתי לא ניכסת יותר לסניף בכפ"ס והשקול לא לרכוש יותר תכשיטים במגנוליה בכלל ...פשוט אכזבה גדולה שכאלה עובדים אתם מעסיקים ולא עושים בדיקה לפני ..
אשמח לקבל תגובה
בתודה מראש
שני
עוגמת נפש סוג הנזק :
מצפה לפיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה