|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ת.מרכזית ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 22.03.12 קניתי בחברת מגנוליה בחנות שלהם בת.מרכזית בירושלים כמה תכשיטים ובניהם עגילים דגם- e14522s שאותם הגעתי לקבל השבוע.
כשהייתי בחנות והמוכרת עזרה לי הם היו עם שריטה ולכן ביקשתי להזמין חדשות.
כשהגעתי לקחת אותם ביום ראשון השבוע אחת המוכרות הביאה לי אותן והן לא היו עם שריטה וביקשתי להזמין זוג חדש המוכרות בהתחלה אמרו לי ככה זה כי זה עבודת יד אבל התנגדתי לקבל את זה.
באותו היום התקשרתי בכדי לבטל את העסקה של העגילים ואמרו לי כי אינני יכולה לקבל החזר כספי אלא זיכוי.
השארתי הודעה לשירות הלקוחות ( שהטלפון שלהם אינו קיים באתר מגנוליה ורק דרך הסניף הצלחתי לאתר אותו) ועדיין לא חזרו אליי.
בנוסף לכך, אני חייבת להוסיף כי הם חייבו אותי פעמיים ואז זיכו אותי שזה כבר לא בסדר בפני עצמו אבל אני לא עושה בד"כ בעיות ולכן לא באתי להתלונן על זה.
תודה, אינסה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|