פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון לב אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי ביום הולדתי מחברה קרובה עגילים עם פנינים(אך איני יכולה לענוד אותם כיון שיש לירגישות למתכות שונות מלבד זהב)
כיון שחברתי ואני לא התראנו הרבה זמן המתנה ניתנה לי באיחור(לפני 10 ימים)ויום הולדתי והקניה שלה נעשו במאי2012.
ניגשתי לסניף מגנוליה שבקניון רוטשילד בראשון לציון ושם המוכרת האדיבה אמרה שכיון שעבר הרבה זמן היא צריכה לשלוח את המוצר למרכז ושם יקבעו האם ניתן לעשות החלפה ואני אקבל סמס ברגע שתהיה תשובה ואוכל לקבל את התכשיט בסניף שנוח לי.ביקשתי להעביר את התשובה לסניף ב לב אשדוד .
לאחר קבלת הסמס שהתכשיט הגיע הגעתי לסניף ושם נאמר לי שסיבת אי החלפת התכשיט כי אינו חדש ונעשה בו שימוש!!!עובדה לגמרי לא נכונה!!!! ונאמר לי שלהוא השחיר!!איך תכשיט שנקנה לפני שלושה חודשים ובטוחה אני כי הוא חדש לגמרי השחיר!!!!
עובדה זו מצביע על איכות פגומה של המוצרים שלכם!!!
אני יצאתי בהרגשה של תסכול ואכזבה ולמרות שעד היום הייתי לקוחה נאמנה של מגנוליה אין ברצוני להמשיך ולרכוש את מוצריה וכך אמליץ לכל חברותי ומשפחתי!!!
תסכול ואכזבה סוג הנזק :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה