|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות מחפיר רשת מגנוליה! |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשו לי שרשרת ממגנוליה למסיבת יום ההולדת.
השרשרת חדשה לחלוטין מכיון שלא הייתה לי תעודת אחריות על המתנה מה שאומר שאין הוכחת קניה.. העבירו אותי מסכת טירטורים.. מהדוכן לשירות לקוחות ומשם חזרה לדוכן.. וכל הזמן נהלים נהלים נהלים.
הסברתי להם כי אין לי שימוש בשרשרת ואני לא מעוניינת בזיכוי כספי אלא רק בהחלפה.. מחייבים אותי כעת להגיע ולהחזיר את המוצר על מנת שישלחו אותו לסניף בו הוא נקנה ורק במידה ויאשרו אותו הם יתנו לי להחליף!!
בושה וחרפה של שירות ל'קוחות והתייחסות ללקוח אני וכל חברותי לא מתקרבות לרשת זו מעתה והלאה !!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|