אי הסכמה לתקן שרשרת שנקנתה בסניף |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון לב המפרץ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בבואי אל דוכן מגנוליה שבקניון לב המפרץ בצ'ק פוסט, חיפה, ניגשתי עם שרשרת שרכשתי שם לפני שנה בערך. הסוגר כל הזמן נפתח והתעקם עד שנפל לי לגמרי מהשרשרת ונעלם. כל פעם שעברתי בדוכן וציינתי זאת, אחת העובדות שם אמרה שאין שום בעיה לתקן זאת, שרק אביא את השרשרת. מיותר לציין שבסניף הזה אני מוציאה מאות שקלים בשנה על קניית תכשיטים לעצמי ומתנות לאחרים. כשהגעתי בחמישי האחרון עם השרשרת שנקנתה שם, המוכרת המבוגרת יותר בדוכן, בשיא חוצפתה טוענת שאת השרשרת לא קניתי מהם, היא ניגשת למחשב ומראה לי שרשרת עם תליון זהה לשלי אבל עם שרשרת אחרת שמצאה במאגר במחשב שלה. אמרתי לה שאותי זה לא מעניין מה היא מראה לי, השרשרת נקנתה מהם בוודות. היא לא היתה מוכנה להחליף לי סוגר אפילו בתשלום והתייחסה אליי בצורה לא מכבדת ואף אמרה לי שלא קניתי את השרשרת מהם, למרות ניסיונותיי להסביר לה שהשרשרת משם. אין לי את הקבלה, השרשרת נקנתה לפני כשנה. מה עליי לעשות?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|