גנבה של כסף! |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
ביג באר שבע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.4 13 ביצעתי הזמנה של טבעת מרשת מגנוליה.
המוכרת ביצעה הזמנה אני שילמתי על המוצר במזומן כעבור שבוע היגעתי לסניף ביג באר שבע לאסוף את הטבעת אך המידה אינה תאמה... המוכרת אמרה שתבצע הזמנה נוספת ותציין שזה דחוף, אחרי שבוע וחצי חזרתי לסניף, אמרתי שאיני מעוניינת במוצר וביקשתי את כספי חזרה. המוכרת טענה שאין באפשרותה לתת לי החזר כספי או לבטל את ההזמנה.
קיבלתי מספר של שירות לקוחות שאין בו מענה, למחרת קיבלתי שיחה מנציגת שרות לקוחות שחל הרשת שטענה שאין אפשרות להזר כספי שזה עברה על חוק!
אני לא קיבלתי שום מוצר, מגנוליה גנבה ממני 200 שקלים ואינה מעונינת להחזיר לי את הכסף.
אני מקווה שאף אחד לא יחווה את מה שעברתי...
הפסדתי שעות עבודה, זמן, כסף, עלבון ונסיעות...
בושה לחברה וסבל רב להרבה לקוחות!
|
זמן, עלבון, בושה |
סוג הנזק : |
כספי בחזרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|