יחס גרוע |
נושא התלונה: |
יום שני 22 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניו סירקין |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע קיבלתי שרשרת עם תליון. לצערי, השרשרת קצרה ואינה מתאימה.אתמול נכנסתי לסניף שבקניו סירקין על מנת להחליף שרשרת,
כלומר, לקנות שרשרת אחרת.המוכרת הוציאה חתיכת שרשרת ואמרה שכך מאריכים שרשראות.לא רציתי הארכה כזו וביקשתי לקנות שרשרת אחרת.המוכרת אמרה שאין שרשראות אחרות למכירה ואם אני רוצה אחרת- עלי להזמין.היא אמרה שלמגנוליה יש שרשרת סטנדרטית ומי שרוצה אחרת - עליו להזמין!!! היתכן? במקרה שלי הפסדתם קניה, כי אילו היתה שרשרת אחרת , הייתי קונה במקום. מה עושה מי שבא לקנות מתנה ? האם עליו להזמין מראש?האם זו מדיניות החברה או חוסר ידע של המוכרת?
לפני מספר שנים קניתי אצלכם תליון עם שרשרת ובזמן הקניה בחרתי שרשרת שהתאימה לי ללא כל בעיה.האם דברים השתנו?
אגב, אותה שרשרת נקרעה ופניתי לסניף של מגנוליה .הם לקחו, שלחו לתיקון וכעבור זמן מה החזירו וקבעו שהשרשרת אינה של מגנוליה.אני בטוחה שקניתי במגנוליה , אך אולי מכרו לי שרשרת של יצרן אחר.
בכל מקרה השרות והיחס אינם מתאימים לחברה שמכבדת את עצמה ולאור הנסיון שלי אתכם כשארצה לקנות תכשיט, בפעם הבאה, זה לא יהיה אצלכם!וחבל!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|