פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון שרשרת נושא התלונה:
רחמים אביבה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון סירקין פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במאי 2012 נרכשה עבורי שרשרת 2 שורות פנינים (יקרה) מרשת מנגוליה בסניף קניון סירקין פ"ת. לאחר כחודשיים שענדתי אותה(ידש לציין שעונדת אותה באירועים או בחגים) נקרעה לקחתי לתיקון ושילמתי
עבור התיקון. לפני כ3 חודשים ענדתי שוב והופ נקרעה באותו מקום ניגשתי שוב ולאחר תיקון נתבקשתי לשלם. בערב כיפור ענדתי אותה לאחר 4 חודשים שלא שמתי אותה ושוב נקרעה. ניגשתי לסניף ואמרה שאצטרך לשלם שוב עבור התיקון. זו ממש חוצפה שבתוך כמה חודשים שילמתי פעמיים ואצטרך שוב.. איפה השירות שלכם? אני דורשת לתקן אותה בלי לשלם אחרי כל פעם עוגמת נפש. להגיד את האמת לא נהניתי מהשרשרשת. אני לקוחה שקונה הרבה בסניף זה אם לי ואם מתנות. אם לא אענה לבקשתי לתיקון חינם!!!!!!! אפסיק לרכוש שם וגם אגרור חברות ומכרים לא לקנות!!!!!!!!!!
בושה וןחרפה לרשת כזו שלא נותנת שירות ללקוחותיה.אבקש לטפל בפנייתי בהקדם. שמי אביבה ******* פל' *************. תודה.המייל שלי ***************@walla.com
עלבון סוג הנזק :
אבקש לתקן ללא תשלום או החלפת שרשרת. פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה