פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באספקת מוצר ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אדית נתן ואני לקוחה קבועה ומסורה של רשת מגנוליה.
גם באופן פרטי ואישי וכמו כן כמנהלת מוקד שירות לקוחות ואחראית על רכישת מתנות לעובדים במחלקה.
אני ממש מאוכזבת מהשירות ומהטיפול בתלונתי.

בתאריך 17.2.06 רכשתי בחברתכם בסניף נס ציונה עגילים מדגם G00652G בצורה מרובעת עם ריקועים מזהב 9K .

בתאריך 26.4.06 ניגשתי לסניף בקניון רחובות ועשיתי הזמנה לזוג נוסף של אותו סוג ודוגמאת עגילים תחת הזמנה מספר 28004719.

בעודי רושמת מכתב זה אני רואה כי ישנו תאריך אספקה ל 17/5/06 אך בעת עריכת ההזמנה הבטיחה לי מנהלת הסניף שאיני זוכרת את שמה כי המוצר יגיע בין שבוע ל10 ימים לכל היותר.

כעבור יותר מ 10 ימים כשראיתי כי אין כל תגובה לגבי הרכישה שלי התקשרתי לסניף והבחורה שענתה לי אמרה כי המוצר עוד לא הגיע וככל הנראה יגיע בסוף השבוע ואכן ההודעה לסלולרי שלי הגיעה ב11.5.06 כי הזמנתי הגיעה לסניף.
ביום ראשון 14.5.06 ניגשתי בסניף בכדי לאסוף את ההזמנה וכעוסה מאוד מכיוון שהעניין לקח כשבועיים ימים ולא כפי שהובטח לי ,בעודי מגיעה לסניף נוכחתי לגלות כי העגילים שהגיעו אינם תואמים להזמנתי.

המוכרת הייתה מאוד נחמדה וניסתה לעזור לי ככל יכולתה וחיפשה את העגילים במספר סניפים אך כשלא נמצא הרצוי ביקשתי כי יחפשו את הדוגמא ששילמתי עליה ויצרו עמי קשר בהקדם.
למחרת התקשרה אליי בחורה בשם רחל שלא הייתה נחמדה במיוחד והייתה די תוקפנית ולא אדיבה או סבלנית כלפי הבעיה שנוצרה,אמרה לי כי הם לא הצליחו לאתר את המוצר ומה יהיה רצוני במידה ולא תהייה אפשרות להשיג לי את המוצר התבקש ובקשתי הייתה לקבל את כספי חזרה וכמו כן פיצוי על עגמת הנפש שנגרמה לי מכיוון שהמוצר היה מיועד למתנה וכמובן שהמומנטום אבד.

רחל הבטיחה כי יצרו עמי קשר אך גם זה לא קרה,ושוב יצרתי אני עמכם קשר ועדיין לא קיבלתי תשובה משביעת רצון,וכשביקשתי כי מנהל פניות לקוחות יצור עמי קשר נענתי כי אם ברצוני לדבר אני צריכה ליצור קשר, דבר שהכעיס אותי עוד יותר.
המינימום שאפשר זה להעביר את תלונתי וכמובן לטפל בבעיה.
עדיין לא קיבלתי תשובה מה קורה עם הזמנתי !!!! את הכסף אתם כבר קיבלתם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון הולם לעגמה וכמו כן פיצוי הולם וכמובן אספקה ש פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום אדית,
פנייתך התקבלה אצלנו בתאריך 26.06.06 , לכן לא יכלנו לענות למכתבך עד כה.
אנו מתנצלים על הטעות שחלה בדגם של העגילים. לפי רישומנו במחשב העגילים נלקחו ב- 23.05.06 ואנו מקווים שאת נהנית מהם.
תגובה:
בברכה,
שרות לקוחות-מגנוליה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה