פרטי התלונה

תלונות אתר תפוז

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גולשת שהוזהרה מספר פעמים וממשיכה כשרשומותיה נמחקו ממשיכה לשים פס על כללי האתר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להגיש תלונה זו כי אם לו על טיב השירות שרשת ישראבלוג, תפוז, דה מרקר ועוד מספקת, כי אם על מסע בן כמעט כחצי שנה של השמצות, טימואים, מסע אזהרות של כל העולם נגד י.ק. ועמותתו ע"י גולשת אחת, אותה הגולשת עלומת שם (קוראת לעצמה כל פעם בשם אחר) מחשיבה עצמה יהלומית או diamond, מסרבת מזה כארבעה חודשים להיעתר לבקשתו של יעקב לגבי ניתוק הקשר בנוגע למאבקו האנטי פמיניסטי, איננה מסתפקת בהפלת בלוגו הישן של י.ק. בתפוז שהיווה את הבמה המרכזית למודעות בענייני זכויות גברים, אינה מתעייפת להוציא כל שבוע עוד עשרים רשומות חדשות בהן הלכת אימים על כל פעילי זכויות הגבר, ועוד מציינת בסוף כל רשומה "זה עוד רק התחלה, המשך עוד יבוא, זה רק את המעט שבמעט".

י.ק., חבר בעמותת הפמיליסטים, לוחם אנטיפמיניסטי פרטי, מעולם לא השמיץ שום גולש/ת פרטי/ת באופן אישי מתחת לאף, סך הכל מדבר בכל פורום ובלוג באופן כללי נגד מציאות עכשווית של המאה ה-21, הגורמת מדי שנה למאות אנשים חפים מפשע לאבד את בתיהם, את פרנסתם, את כבודם וביטחונם בעיקבות מילה של אישה.

בתחילה ד' היתה בקשר טוב מאוד עם י.ק., ועם כל חברי ותומכי עמותתו שאני הייתי ביניהם. כבר בתחילת הקשר היו לי פה ושם אי אלו ספקות לגבי כוונותיה של ד', כאשר השתיקה קולות חדשים שנכנסו לבלוג וכאשר בין היתר כתבה לאיזו פמיניסטית הודעה בסגנון "אל תשכחי שאם לא הייתן מגיעות למצב שהגעתן היום, גברים היו אונסים אותכן ומתעללים בכן" או ש"גברים רוצים חזקה על הילדים רק כדי לנקום באקסית שלהם על הגירושין", כבר חשתי עוד לפני כן ספקות באמינותה של ד' לגבי השתלחויותיה במי שלא בדיוק פועל כמוה, ואם זאת, הייינו מאוד מנומסים.
אותה גולשת כבר קיבלה מספר נורות אזהרה ומספר רשומות אישיות שכתבה נמחקו זה מכבר כבר אך ממשיכה לפרסם שוב אותן רשומות מונוטוניות משום שלטענתה כל עוד י.ק. נאבק במוסכמות ובמציאות שרירותית עכשווית, גם לה מותר לדבר על י.ק. וקבוצתו הקטנה שבקושי מישהו מכיר מאחורי הגב כדי "להראות לכל היקום את פרצופו האמיתי".
http://cafe.themarker.com/view.php?u=293033
http://diamond.cafe.themarker.com/?p=0
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-39507-00.html?tag=22-32-54
בין היתר הבטחתי מספר פעמים גם לבעל הבלוג המקורי שאם הפרשה לא נגמרת בזמן הקרוב, אסייע בהגשת תלונה. לא אתן לאותה מגיבה את ההנאה להמשיך ולהתהלך אימים על כל מי שנכנס לבלוג שלה, לא פניתי לנציב תלונות הציבור משום שאין תלונתי מכוונת כלפי עסק ציבורי או מדיני, עם זאת, אשמח מאוד לקבל תגובה מכובדת גם אם הנושא אינו לטיפולכם.
כמו כן, אבקש ואודה לכם אם תצרו איתי קשר דרך המחשב בלבד ולא בטלפון או בנייד.
תודה והמשך שנה טובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אזהרה מפני מחיקה ואף חשיפת פרטים מדוייקים יותר אודות שמה של הגולשת פתרון נדרש :

אתר תפוז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה