פרטי התלונה

תלונות אתר תפוז

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של בזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד שירות לקוחות של חב בזק

שם המנוי פנחס משה בטלפון 035277404

בתאריך ה 8.6.2010 הפסיק לעבוד הרשת האלחוטית באחד המחשבים
מאחר ויש לי שירות תיקון שלכם שעליו אני משלם
התקשרתי למוקד ענה בחור בשם סשה עשה בדיקות שונות והגיע למסקנה
שאחת הקופסאות מקולקלות וצריך להגיע לבזק סטור.
9.6.2010 נגשנו לבזק סטור והפקידה לא רצתה להחליף את הקופסה שאלה מדוע באנו רק אם קופסה 1 אמרנו שזה מה שאמר סשה מהמוקד אמרה שצריך להחליף את שניהם היא צריך את עזרת המנהל שם בשביל כי לא רצתה בסוף היא הסכימה ונתנה 1 חדש.
בערב דיברנו עם המוקד בחור בשם מורן שהתפלא למה לא החלפנו את שניהם אמרנו שגם בבזק סטור אמרו אבל זה מה שסשה אמר אחרי כמעט שעה של ניסיונות לסדר הוא לא הצליח ואמר שיגיע טכנאי בין 12-2 ביום למחרת
בקשנו שיעדכן את הטכנאי שיביא קופסאות חדשות
בתאריך 10.6.2010 הגיע טכנאי בשם שי בהתחלה התקשר שאל מה הבעיה
סיפרתי לו שאלי אם הביא קופסאות חדשות אמר שלא אבל הוא יבוא לבדוק
הוא אכן הגיע ללא קופסאות חדשות אמר שיבדוק את הישנות ואז התקשר שיביאו לא חדשות בדק את הקופסאות הישנות הוא התעקש לא לחבר את הקופסאות החדשות. שי בינתיים שינה הגדרות במחשב והפעיל מחדש את המחשב וירד להביא את הקופסאות החדשות .
כשהוא חזר הוא בדק את המחשב ואמר שמבחינת הקופסאות הן בסדר ואין צורך להחליפן אבל עדיין לא היה אינטרנט. במקביל הוא התקשרתי למוקד דיברתי עם נוגה ממוקד תיקונים.
ואז שי אמר שהולך לביא מחשב נייד כדאי להראות שיש אינטרנט בחדר דרך המחשב הנייד בינתיים המחשב שלי לא עלה ואמרתי מה הטעם לבדוק דרך הנייד הוא עזב ולא חזר.
דיברתי שוב עם המוקד והיא העבירה אותי לואדים שהוא מנהלו של שי הוא טען ששי הבין שאני לא מוכן שייעשה את הטסט עם המחשב הנייד שלו
לכן החליט ללכת דרך בלי להגיד כלום.
הייתי מצפה שיסביר מה הולך לעשות לפני שמחליט ללכת אבל כך כנראה מתנהל שירות התיקונים שלכם.
דיברתי שוב עם ואדים שמבחינתו הקופסאות עובדות אן אין אינטרנט והוא טוען שזו בעיה של המחשב שלי.
מחשב חדש בין חצי שנה שעובד ללא שום בעיות עד כה.
אלי להסביר מס דברים לגבי האינטרנט מאז שעברתי דירה ב30 לאפריל 2009
ראשית אמרו לי שאני צריך לקנות מעין דיסק און קי בכדאי שהרשת האלחוטית תעבוד בצורה הזאת היו כל הזמן בעיות אתם יכולים לראות עלפי
מספר הפניות למוקד במקביל הציעו לי את שירות קופסאות החשמל ששוב שלמתי על זה וזה עבד בסדר עד שגם המודם התקלקל שגם אותו החלפנו
ועכשיו הקופסאות שהתקלקלו.
אז כך אמור לעבוד רשת אלחוטית שמשלמים המון המון כסף כ90 שח לא כולל מעמ והשירות ה"מאד" טוב שלכם.
אני חושב להתנתק משירותי האינטרנט שלכם כולל ניתוק מקו הטלפון שלכם למרות שאני לקוח שלכם שנת 2000. אני דורש פיצויי לכל עוגמת הנפש הזאת.
אני דורש שזה יתוקן בהקדם נאמר לי שיבוא מחר שוב טכנאי ואם אתם לא מסוגלים לספק לי רשת אלחוטית אז אנא כתבו ואשקול מה לעשות.

אני חייב להגיד שאני כועס מאד ומאוכזב במיוחד ממוקד שירות הטלפוני הלא מקצועי ובמיוחד מאיש השירות הטכני שי שבחר לעזוב את הבית בלי להחליף לקופסאות החדשות ובלי לתת הסבר נאות למה הולך .
בתודה מראש
אבל אני בהחלט יכול להבטיח שאם כך ייגמר הטיפול שלכם היום ראשון אסיים את ההתקשרויות עמכם
פיני משה
במקביל אעביר את המכתב למועצה לצרכנות


אתר תפוז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה