פרטי התלונה

תלונות ערוץ 8

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסומות באמצע תכניות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ערוץ 8 אמור להיות ערוץ ללא פרסומות, אבל כמות "תשדירי השרות" בו הולכת ועולה, כולל פרסומות לתכניות ומבצעים של הוט שאינם קשורים לערוץ. בזמן האחרון נוספה עוד צרה: הודעה על תכניןת ומבצעים המופיעה על כמעט רבע מהמסך כל 10 דקות באמצע תכניות, ומסתירה חלק מהמתרחש על המסך.

התלוננתי בפני הוט וחברת ערוץ 8, והופניתי לחברת ההפקה "נוגה". הם אמנם התיחסו לתלונה במהירות, אך טענו שאין מה לעשות בענין.

אנא טיפולכם - האם תמורת 3000 שקל לשנה לא מגיעה לנו צפיה ללא הפרעה?

בתודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת פרסומות פולשניות תוך כדי שידור פתרון נדרש :

ערוץ 8 שירות לקוחות

, תגובה:
עידית פנקס - עורכת לוח שם ותפקיד:
ערוץ 8 אינו משדר פרסומות באופן חד משמעי. כמו כן איננו מעלים הודעות על מבצעים על גבי המסך מאחר וערוץ 8 באופיו אינו ערוץ אשר יוצא במבצעים.
הערוץ כמו כל ערוץ אחר משדר פרומואים - קדימונים לתוכניות. רב הקדימונים הם לתוכניות המשודרות בערוץ וחלקם לתכנים אשר משודרים בערוצים אחרים של הוט (מאחר וערוץ 8 הוא ערוץ בלעדי של חברת הוט).
לגבי הכיתוב העולה על גבי המסך: כיתוב זה, גם הוא, למטרת קידום התכניות בערוץ, למשל: התוכנית הבאה... שעת שידור... וכו'.
המסרים שעולים "על כמעט רבע מסך" אינם עולים באמצע תוכנית, אלא על כותרות הסיום. המסרים שעולים במהלך התוכנית הם מסרים קצרים המופיעים בצידו העליון של המסך.
תגובה:
לסיכום, מטרת הקידום היא לשרת את הצופה, לסייע לו בהבנת מבנה הלוח, שעות שידור והתמצאות כללית בתכני הערוץ. אנו משתמשים בדרכי קידום מקובלות בכלל הערוצים בארץ ובעולם. עם זאת, ייתכן ושיטת קידום זו עלולה להפריע לחלק מקהל הצופים ובפני אלה אנו מביעים את התנצלותנו.
בברכה,
ערוץ 8
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה