פרטי התלונה

תלונות הד ארצי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משחק לא תקין... ושירות מגעיל... נושא התלונה:
david noam שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוני נתניהו 3א' אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/09/05 רכשתי בחנות בשם "מדיה גיים" - רחוב סירקין 8 גבעתיים, ע.מ. 03-7557063 משחק מחשב בשם " half life 2" בעלות של 199 ש"ח.

הגעתי אל ביתי - פתחתי את המשחק - ולהפתעתי המשחק היה בהרכב חסר "4 דיסקים מתוך 5". בבוקר שלמחרת התקשרתי אל החנות שם נאמר לי שדברים כאלה קורים הרבה ושיש לפנות אל שירות הלקוחות של הד ארצי - למתן פתרון לבעיה. מיד הרמתי טלפון אל שירות הלקוחות במספר 09-8922911 ודיברתי עם בחור נחמד בשם ליאב... שהסביר לי שאין לו אפשרות לעזור לי ושאת הפיתרון היחיד אוכל לקבל במקום אחר והפנה אותי למספר טלפון 03-5383474.

מיד התקשרתי גם לשם ואחרי שעות של המתנה ענה לי בחור בשם אלברט. שנהג מידי פעם תוך כדי שיחה להעביר אותי לכל מיני ממתינות לדקות לא מועטות. אלברט אמר שלא יתכן שחסר דיסק - אבל שהוא מאמין לי ואמר לי לבוא אליו לקחת את הדיסק החסר. רק ששעות הפעילות שלו הם בין 9-16 שהם בטווח שעות העבודה שלי... ככה שאין אפשרות שאוכל להגיע לקחת דיסק בלי לאבד שעות עבודה ולפגוע בפרנסתי. אמרתי לו שאני אנסה לשלוח מישהו אליו שיקח את הדיסק החסר וכך נסגרה השיחה.

הגעתי למשרד וחבר שלי שידע שחסר לי דיסק ורכש בעבר את המשחק באותה חנות - הביא לי את הדיסק החסר על מנת שאוכל להתקין אותו בביתי ולהנות מן המוצר. עם הגעתי אל ביתי - התקנתי את הדיסק... והתברר שהקוד הסריאלי שמאפשר התקנה תקינה של המשחק - משוכפל. ואינני יכול להתקין את המשחק בלעדייו.

מכיוון שהשעה היתה מאוחרת שוב הייתי צריך לחכות ליום שלמחרת כדי לדבר עם אלברט ולהגיד לו שהמספר משוכפל. אל בוקר שלמחרת התקשרתי אליו שוב. ושוב אחרי שעות ארוכות של המתנה (שתפסו לי חלק לא קטן משעות העבודה שלי) הגענו להחלטה שמכיוון שהשעות שלי לא תואמות לשעות העבודה שלו - הוא יענה לי יותר מוקדם משעות הפעילות של המשרד - וינחה אותי תוך כדי שאני מול המחשב - וננסה לפתור את הבעיה. העניין היה טמוע בעיני - לא תארתי שהוא באמת יענה מוקדם יותר - אז שאלתי אותו לנייד שלו והוא אמר להתקשר למספר שאני מחייג אליו תמיד ושהוא יענה...

אל בוקר שלמחרת התקשרתי בשמונה (השנה שתואמה בינינו) ולא היה עונה... ניסיתי כל 5 דקות לתפוס את אלברט - אך לשווא.

נסעתי אל העבודה והגעתי באיחור, התקשרתי שוב לאלברט שהיה כבר זמין בשעות העבודה שלו ושאלתי אותו למה הוא לא ענה בבוקר כמו שתיאמנו - אז הוא אמר שזה לא מה שתיאמנו - שאלתי אותו "מה כן תיאמנו?" והוא אמר שקבענו שהוא ידבר עם הבן שלי ושהוא יפתור איתו את הבעיה... כן בטח רצוי לציין שאני בן 24... לא נשוי... ובטח שבלי ילדים... אז אמרתי לו שעכשיו אני צריך למצוא מישהי שתעשה לי ילד - ורק אז תדבר איתי ותפתור לי את הבעיה - והוא עונה "זה מה שתיאמנו". אמרתי לו תודה רבה ושלום - וסגרתי את השיחה כאשר כולי מלא בעצבים.

במזל חבר ששמע את השיחה שאל אותי מה הבעיה - ושסיפרתי לו הוא אמר שהוא מכיר את בעל החנות - ושהוא ידבר איתו - וכך היה - ניגשתי שוב אל החנות ושם החליפו לי את המשחק.

הגעתי הביתה ושוב סריאל המשחק היה משוכפל - ולא היה לי מה לעשות עם המשחק. ביום ראשון שוב ניסיתי לתפוס את אלברט בטלפון ואמרתי לו שהחלפתי את המשחק בחנות אז הוא קטע אותי ואמר "בשום פנים ואופן לא" אמרתי לו שכבר עשיתי את זה ושהחליפו לי וששוב מספר הסריאל של המשחק תפוס. הוא אמר שאני אחזור אליו ביום חמישי כי ביום ראשון לא עובדים בחו"ל ואחרי זה יש חג אז רק ביום חמישי - אז ביקשתי ממנו שהוא יתקשר אלי והוא אמר שעדיף שאני אתקשר כי אם הוא יישכח ולא יתקשר זה לא יראה טוב להד ארצי.

התקשרתי שוב ביום חמישי - אלברט אז הוא אמר שהוא יחזור אלי בעוד 10 דקות... אחרי שהוא החזיק אותי על הקו במשך רבע שעה תוך כדי שהוא מדבר עם מישהו על מדבקות. 10 דקות חלפו וכן שעה ויותר... ולא זכיתי מאלברט לטלפון אז שוב התקשרתי אליו - ואז הוא הציע לי 2 אלטרנטיבות שנשמעו נורא משכנעות. האחת היא לרכוש משחק חדש, והשניה היא לרכוש משחק חדש עם הנחה שהוא יתן לי... אמרתי לו שזה שזה לא הגיוני שזה האופציות שיש לי - אחרי הכל - רכשתי מוצר פגום - אז כל מה שיש לי הוא לרכוש מוצר חדש ולקוות שהוא יהיה בסדר? והוא אמר שהוא כבר יחזור אלי... שוב פעם לא האמנתי לזה - השעה היתה כבר מאוחרת והוא טרח לדאוג לסידוריו לפני לקוחותיו והלך... נשארתי עם המענה הקולי והעצבים שלי.

ביום שישי התקשרתי אל שירות הלקוחות - הסברתי להם את הבעיה והם אמרו שהם לא יכולים לעזור לי - רק אלברט... ניתקתי את השיחה והתקשרתי שוב הפעם כלקוח שממש זועם... ענתה לי בחורה שמיד הרגיעה אותי וניסתה לפתור לי את הבעיה ושלחה לי איזה קובץ במייל שאותו אני ממלא ושולח אל שירות הלקוחות בחו"ל שם הם יבדקו איך הוא יוכלו לעזור לי... מילאתי את הקובץ - שלחתי - הגיע תגובה ששם לא הבנתי בכלל מה רוצים שאני אעשה.

שבת כבר לא היה לי עם מי לדבר מכיוון שאלו לא ימי העבודה שלהם - אז ניסיתי ביום ראשון - ולא היה מענה אצל אלברט.

ביום שני (היום) התקשרתי שוב אל אלברט... אמרתי לו מה קורה איתי - הוא אמר לי "תזכיר לי במה מדובר" אז הזכרתי לו ואז הוא אומר שהוא לא יכול לתת לי משחק חדש כי הוא לא יכול לחלק סריאלים (וזה נכון מהצד שלו) ואז הוא התחיל לתקוף ולהגיד שאני לא מבין במחשבים ושאני לא יודע להרשם למשחק כמו שצריך ושהוא מוכן לעשות לי את זה תמורת סכום סימלי... התשובה הזו כבר עברה את גבול הטעם הטוב - הרגשתי שעשקו אותי... שזלזלו בי כלקוח ובמיוחד כבן אדם... הרגשתי חרטה עמוקה על קנית המשחק... וכבר אבדו תיקוותי וציפיותי מהמשחק בפרט ומהד ארצי ככלל. ואמרתי לאלברט שאני לא רוצה את המשחק - ושאני רוצה את הכסף בחזרה. הוא אמר שזה בלתי אפשרי ושהוא לא יעשה דבר כזה. ביקשתי את האחראי עליו, הוא אמר לי שהוא האחראי. אמרתי לו שזה לא יכול להיות - בטח שיש מישהו מעליו - שנותן לו משכורת - הוא בסך הכל אחראי על שירות הלקוחות... הוא אמר שהוא לא מתכן לתת לי מישהו שאחראי עליו. שאלתי אותו איפה המקום שהוא נמצא כי רציתי לבוא ולנהל את השיחה הזו פנים מול פנים ולא לזוז משם עד שאני מקבל את התמורה המלאה לעוגמת הנפש שלי. הוא אמר שהוא מפחד שאני אבוא וארביץ לו ושהוא לא ייתן לי. אמרתי לו שאני לא רוצה לבוא ולהרביץ לו - אני רוצה לבוא ולסדר את העניין הזה כבר... אז הוא אמר שהוא מפחד.

אמרתי לו שאני רוצה להתלונן עליו ולגרום לו את אותה עוגמת נפש שאני מרגיש - הוא אמר שכל מה שאני יכול לעשות זה לשלוח פקס אל מספר 03-6342373 ושם להתלונן... אמרתי לו שאני יודע כבר איפה הוא יושב ושלא ישקר לי שוב פעם כי בפעם הקודמת הוא נתן לי את הכתובת כדי לקחת את המשחק ועכשיו הוא אומר שהוא לא יכול לתת לי את הכתובת - וניתקתי.



אני רוצה להתלונן על כל עוגמת הנפש הזו שנגרמה לי - ולא יודע איך... מקווה שתנחו אותי...

בברכה,

נועם
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
פיצוי... והתנצלות מצד אלברט. פתרון נדרש :

הד ארצי שירות לקוחות

, תגובה:
אלברט אלחזוב (מנהל שיר שם ותפקיד:
ראשית אני מודה למערכת של צרכנות הוגנת בכך שאתן נותנות מקום לפתרון הבעיה מול הלקוח שלצערינו הרב לא מוכן לפתור את הבעיה מולינו. על פי הנוהל נועם (לקוח היקר והמכובד שלנו, היה אמור סה"כ לשלוח אלינו מיכתב תלונה בפקס 03-6342373 להמשך הטיפול, למערינו הרב לקוח לא רק סירב הוא התחיל לאיים, וזה מאוד לא מקובל, ביקשנו שוב ושוב. כנראה מאי מוצא לקוח פנה אליכם להמשך הטיפול במקום להיות מטופל על ידי . צר לי נורא שאנו מגיעים לאי הבנה בסדר גודל שכזו. תגובה:
אנו מבקשים מלקוח ליצור עמי קשר 03-5383474 לפתרון מיידי.

תודה שוב למערכת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה