פרטי התלונה

תלונות הד ארצי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיווק מוצר פגום< נושא התלונה:
שק דורון שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי ממיטב כספי מתנה לבני, משחק מחשב של חברת הד ארצי.
הקוד של המשחק אינו תואם ואינו תקין.פניתי לבאג אך הם זרקו אותי להד ארצי מבלי להחליף לי את המשחק.
בהד ארצי תמיכה טכנית לקחו את פרטיי את פרטי המחשב ואמרןו שיחזרו אליי.
המתנתי 4 ימים יצרתי שוב קשר ואמרו לי להתקשר לשירות לקוחות כי רק הם יכולים לתת לי קוד חדש.
היום דיברתי שוב עם אלברט והוא ניתק לי את הטלפון
בשרות לקוחות ביקשו קבלה , שלחתי קבלה.
ביקשו את הקוד שלא עובד , שלחתי.
אמרו שישלחו לי מיד קוד חדש, לא שלחו
בטלפון עם אלברט היחס משפיל,תוך כדי שיחה המתן,המתן,המתן מדבר עם הרבה לקוחות בו זמנית,אני משלם עבור השיחות מה איכפת להד ארצי?
עדיין לא קיבלתי רק קוד זה כל כך מסובך?
לא גנבתי , לא פשעתי אנירוצה להשתמש במה שכבר רכשתי.
עכשיו מדובר גם בפיצויי כספי ממשי עבור נזק ממשי שנגרם לי.
רק אחרי שרכשתי משחק נוסף שלא לצורך ניאות אלברט לשלוח לי שובר החלפה רק לאותו משחק , כמובן שאין לי צורך בו לאחר שכבר רחשתי משחק זהה נוסף כדי לרצות את בני.
השירות של הד ארצי ואלברט מתחת לכל ביקורת ודומה לחברה מהעולם השלישי.
אני מבקש פיצויי כספי עבור עוגמת הנפש הטרטור , אובדן ההנאה , הטלפונים הדלק ,הזמן ויותר מכל עבור היחס המשפיל
פיצויי כספי פתרון נדרש :

הד ארצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה