פרטי התלונה

תלונות הד ארצי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת ציוד CD פגום ללקוח ,התחמקות מחובת שירות ע"י שקרים .b נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ויני נתניהו 3 א כתובת:
תיאור הבעיה:
כולם מחנכים את ילדיהם לא להעתיק תוכנות ומשחקים .....
אולם המונופול אשר ניתן לחברת הד ארצי על משחקי SIMS מאפשר לה :
לא לתת שירות מינימלי.
לשקר ללא הרף לידים
לשקר להורים
לשלוח תקליטאור ישן ולא תקין.
לתרתר את ההורים בלהתקשר מחר
ניתקשר אלכם בימים הקרובים (מעל חודשיים)
להתיש את הלקוח
יותר פשוט לרכוש באנגליה
ולקבל תמיכה על המקום.
השקרן הראשי : מר אלברט (יתכן שם סמוי.. בחברת הד ארצי)
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת תקליטאור SIMS2 אשר נרכש באופיס דיפו. פתרון נדרש :

הד ארצי שירות לקוחות

, תגובה:
אלברט אלחזוב מנהל שירו שם ותפקיד:
ראשית שוחחנו אם יעקוב וממיטב זיכרוני הוסבר ללקוח שמוצר אשר נרכש לפני יותר מ-14 יום ניתן להחליף הבאים:
א.- בהצגת חשבונית קניה
ב.- לאחר בדיקות על הגילוי שריטות ושלמותו הכוללת
ג.- בתוספת תשלום במידה ונימצאו שריטות או פגם אחר כלשהו עקב שימוש לא זהיר

וכל זה במידה ומוצר נרכש לפני יותר מ-14 יום רצוי לציין כי בדרך כלל אנו הולכים לקראת הלקוח ומחליפים משחק עד חודש מביצוע קניה.
לקוח יעקוב פדידה קנה את המשחק לנפי המון זמן ואת זה לעצרי הוא אינו מציין
כמו גם הצעה להחלפת דיסק פגום לדיסק תקין בתוספת תשלום שמלי
אני כבר לא מדבר על גסות רוח שלקוח הקרין
אנו בהד-ארצי עושים הכל על מנת לרצות את הלקוח וללכת לקראתו במידה האפשרית המקובלת והמקסימלית ,אולם אין לשכוח למלקוחותינו שאנו בנוספף מכל בני אדם ויחס משפיל כלפינו - לא מוסיף לכעס הרבה
תגובה:
אנו בכל זאת מוכנים לבוא לקראת הלקוח ולהחליף לו את מוצר תמורת תשלום שמלי על מנת לצמצם הוצאותיו בקניית דיסק חדש.

P.S טוב שאתר תלונה.נט קיים בכך יש לנו אפשרות להראות את השני צדדים ולפעמים להפיק תועלת רבה יותר .

תודה לכם ושיהיה לכם יום טוב, שקט והעיקר בטוח

אלברט אלחזוב (גלוי ולא סמוי כלל)
מנהל שירות הלקוחות ותמיכה טכנית
הד ארצי מולטימדיה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה