פרטי התלונה

תלונות הד ארצי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת משחק בעל ערכה חסרה נושא התלונה:
איסקוב מני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אמנם הסיפור מתחיל עם חברת באג אך מתגלגל במהירות לבזבוז זמן משווע על ידי חברת הד ארצי.
בתאריך ה-29/7 רכשתי את המשחק Guild wars - Nightfal בעלות של 219 ש"ח, בחנות באג שבקניון חולון (לאחר הזמנה שביצעתי באתר הבית שלהם). לאחר שהגעתי לביתי ראיתי שחלק חיוני מהערכה חסר (קוד ההפעלה שבלעדיו המשחק לא שווה דבר), חזרתי במהירות לאותה החנות, אך שם המוכרים הסבירו לי שכך הם מקבלים את הערכות מהד ארצי ושעליי לפנות אליהם.
פניתי במהרה לתמיכה הטכנית של הד ארצי, שוחחתי עם אחד הנציגים והוא לקח ממני פרטים רבים על המחשב שלי (מערכת הפעלה, גירסאות שונות של דרייברים ותוכנות וכו') ולבסוף הסביר שאינו יכול לעזור ושעליי לפנות למחרת לשירות הלקוחות.
פניתי למחרת ושוחחתי עם נציג שירות לקוחות שהסביר לי שאין דבר שיכול לעשות ועליי לפנות לחברה שמשווקת את המשחק בחו"ל, הצעתי לשלוח אליהם ח-ן, וזה אישר - נתן לי כתובת מייל וישר שלחתי את החשבונית (ההזמנה מאתר באג, הקבלה עדיין שמורה אצלי)
למחרת שלחתי מייל נוסף לוודא שאכן קיבלו את המייל שלי - אך לא היתה תשובה באותו היום ורק למחרת קיבלתי מייל תשובה המבטיח תשובה תוך 24 שעות.
כיוון שלאחר 24 שעות לא קיבלתי תשובה, ניסיתי לפנות שוב טלפונית, אך נאמר לי ששירות הלקוחות לא נמצא ושאני יכול להשיאר הודעה ויחזרו אליי.
כיוון שלא חזרו אליי, פניתי פעם נוספת דרך מייל ב-1 לאוגוסט, ובתשובה צויין שאקבל את התשובה ביום ראשון (5/8)
כמובן שכבר הייתי ממורמר מאוד, שכן לא משקפים את הנעשה ואת הסיבה שבגינה אני נאלץ להמתין זמן רב.
לאחר שביום ראשון לא קיבלתי תשובה, פניתי שוב לתמיכה הטכנית והעלתי את טענותי בפני הנציג ששוחח עמי (שי), זה לא ידע לעזור והבטיח שידאג שיחזרו אליי משירות הלקוחות, כמובן שלא אתמול - יום ראשון, ולא היום חזרו אליי, ואני כבר מתחיל לאבד את סבלנותי.
אני בעצמי עובד במוקד שירות לקוחות, והשירות או נכון יותר אי השירות שקיבלתי הוא בלתי נסבל, ועקב היותי סטודנט ואדם עובד, אין לי זמן להיות במרדף מתמיד אחרי חברת "הד ארצי"
סה"כ קניתי משחק מחשב במטרה להנות ולהשתמש בו, ואפילו את המענה המינימלי לכספי לא קיבלתי.
אני לא מעוניין לסחוט או לקבל משהו שלא מגיע לי, סה"כ אני זקוק לקוד הזה על מנת להפעיל את המשחק, ואיני מבין מדוע עליי להמתין כמעט שבוע וחצי, ובמהלכו לרדוף ללא הרף לאחר חברה גדולה כ"כ.
אני מאוד מאוכזב מהתנהלות הדברים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קוד האקטיבציה הנדרש להפעלת המשחק ותו לא פתרון נדרש :

הד ארצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה