פרטי התלונה

תלונות הד ארצי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעילת משתמש CS נושא התלונה:
כהן עמית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר פריצה למשתמש שלי גיליתי כי גם נעלו לי את המשתמש שעלה לי 180 שקל
ניסיתי ליצור קשר עם החברה ולאחר חצי שנה הצלחתי ליצור איתם קשר
מנהל השירות לקוחות נתן לי את מספר האיסיקיו שלו ואמר שישלח לי הוראות מה לעשות
עוד באותו יום לאחר 4 שעות מאז שהוספתי אותו לאיסיקיו עדיין לא שלח לי את ההוראות מה לעשות
וכן עכשיו סיים את יום עבודתו
אני מחכה כבר בערך חצי שנה לחזור למשחק
כל החברים שלי גם הם מחכים לחזור לשחק איתי
כספי, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
לאפשר לי להמשיך לשחק בכל דרך שהיא פתרון נדרש :

הד ארצי שירות לקוחות

, תגובה:
אלברט אלחזוב מנהל שירו שם ותפקיד:
ממיטב זיכרוני הוסבר ללקוח שעליו להיכנס ללינק אשר נשלח אליו על מנת למלאות אותו ולשגר ליצרן המשחק, לעשרות מתלוננים זה פתר את הבעיה, רק שלקוח לא הסכים לעשות את זה לבד וביקש שנעשה את זה בישבילו לשם כך ביקשתי מלקוח לשלוח אלי למספר אי סי קיו שלי 222294259 או למייל של החברה [email protected] פרטים הבאים: שם מלא, שם המשתמש, כתובת מייל אשר הוכנסה לחשבון הנפרץ, קוד ההתקנה CD KEY, וגם תצלום של קוד . כל זה לא קיבלתי, מאין פרטים הללו אין באפשרותי לסייע ללקוח. אין עלינו חובה לתת תמיכה ולהגיש עזרה למשחקי אונליין, אולים כאשר מדובר על הלקוח שזקוק לעזרה עליו לבצע הוראות שאנו מבקשים ולא לבזבז זמן היקר שלו ולשנו, מכיוון שמאחורי כל משחק נימצא ילד שפשוט רוצה לשחק ולא לעסוק במשחקים הלא קשורים למשחק האוהוב עליו. היום נפתח אפילו אתר בעברית עם תמיכה הטכנית חינם בשם www.games-online.co.il ניתן גם להירשם אליו ולהשאיר הודעה בפורום. יותר מזה אני אשיארכאן את הנייד שלי ומבקש מלקוח ליצור עמי קשר 050-7343662

תודה, אלברט אלחזוב
מנהל שירות ותמיכה של הד-ארצי מולטימדיה
תגובה:
ממיטב זיכרוני הוסבר ללקוח שעליו להיכנס ללינק אשר נשלח אליו על מנת למלאות אותו ולשגר ליצרן המשחק, לעשרות מתלוננים זה פתר את הבעיה, רק שלקוח לא הסכים לעשות את זה לבד וביקש שנעשה את זה בישבילו לשם כך ביקשתי מלקוח לשלוח אלי למספר אי סי קיו שלי 222294259 או למייל של החברה [email protected] פרטים הבאים: שם מלא, שם המשתמש, כתובת מייל אשר הוכנסה לחשבון הנפרץ, קוד ההתקנה CD KEY, וגם תצלום של קוד . כל זה לא קיבלתי, מאין פרטים הללו אין באפשרותי לסייע ללקוח. אין עלינו חובה לתת תמיכה ולהגיש עזרה למשחקי אונליין, אולים כאשר מדובר על הלקוח שזקוק לעזרה עליו לבצע הוראות שאנו מבקשים ולא לבזבז זמן היקר שלו ולשנו, מכיוון שמאחורי כל משחק נימצא ילד שפשוט רוצה לשחק ולא לעסוק במשחקים הלא קשורים למשחק האוהוב עליו. היום נפתח אפילו אתר בעברית עם תמיכה הטכנית חינם בשם www.games-online.co.il ניתן גם להירשם אליו ולהשאיר הודעה בפורום. יותר מזה אני אשיארכאן את הנייד שלי ומבקש מלקוח ליצור עמי קשר 050-7343662

תודה, אלברט אלחזוב
מנהל שירות ותמיכה של הד-ארצי מולטימדיה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה