פרטי התלונה

תלונות הד ארצי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:


שלום,
שמי חנה איפקין
בתאריך 21.2.2013 התקשרתי לחברת דירקטסחר על מנת לקנות קוצץ ירוקות ב49.90 ₪ .דיברתי עם בחורה בשם ענבר.
ענבר הציע לי להצטרף למועדון VIP של דירקטסחר בתנאים הבאים: אני משלמת 99.9 ₪ כל חודש במשך 12 חודשים ותמורה זאת אני מקבלת – קטלוג מוצרים פעם בחודש , מתנה פעם בחודש עם שליח עד לבית בלי דמי משלוח, והשתתפות בהגרלות ומתנות הצטרפות. שאלתי אם אני יכולה לבטל את החברות שלי? כן אמרה לי ענבר – רק לא תקבלי החזר על חודשים שהית חברה. לדוגמה- הסבירה-אם הית חברת מועדון במשך 3 חודשים- תקבלי החזר על 9 חודשים . נראה מפתה ואז הסכמתי . קיבלתי מתנות הצטרפות יחד עם קטלוג- ראיתי שאין שם שום מתנה לחודש הבה. התקשרתי לשירות לוקחות –ביקשתי לבטל את החברות. חזרה אליי אחראית בשם חגית ,אמרה שזה לא קטלוג שאני אמורה לקבל – שאני אקבל קטלוג מאוחר יותר ואז אקבל מתנה. קיבלתי קטלוג (את אותו קטלוג קיבלה גם חברה שלי שהיא לא חברת מועדון) - אף גם שם לא היה מתנות. הייתי מוכנה אפילו לשלם – התקשרתי למוקד הזמנות- אך רוצו ממני גם דמי משלוח ואמרו שאין דבר כזה שליח עד הבית... ניסיתי לאחר מכן עוד פעם להזמין מוצר- וכל הזמן אמרו לי שזה לא מגיעה לי.ניסיתי שוב להתקשר לשירות לקוחות כמה פעמים. חיכיתי על הקו כל פעם כ30 דקות ולא עונו לי. פניתי מספר פעמים דרך אתר לחברה ואפילו שלחתי פקס. בקשתי שחברה תאמוד מאחרי הבטחות שלה וביקשתי להקשיב להקלטה של אותה שיחה שלי עם ענבר.ב7.4. קיבלתי אמייל מאלינור, ביקשתי שוב להאזין לשיחה מוקלטת .קיבלתי תשובה שנושא בטיפול. המתנתי זמן מה..ושוב פניתי לחברה דרך אתר וגם דרך פקס שקיבלתי מאלינור. ושוב קיבלתי תשובה שנושא בטיפול עדיין – זה היה בתאריך 24.4.13
אתמול בתאריך 28.4.13 שוב התקשרתי לשירות לקוחות .המתנתי כ40 דקות עד שענתה לי בחורה בשם אסתר. אמרה שנושא בטיפול אצל אלינור. אמרתי שזה לא יכול להיות שנושא בטיפול כבר חודש... ובגלל שחברה לא מקיימת את הבטחותיה אני מבקשת מייד לבטל את החברות שלי ולהפסיק לחייב את הכרטיס שלי . אסתר אמרה לי שתיבדק את הנושא ותחזור אליי.ובאמת חזרה ואמרה שחברה יכולה להחזיר לי רק 500 ₪ מתוך 1200 ₪ ששאלתי למה- אמרה לי – את צריכה לשלם עבור מתנות הצטרפות + דמי ביטול.אמרתי לה שבעת ביצוע הזמנה לא אמרו לי כך אבל אני כבר משלמת 3 חודשים ולא קיבלתי תמורה זה כלום ולא מי הבחירה שלי- אז זה כמובן מתקזז.אז אני לא חשבת שאני חייבת עוד משהו לחברה שפשוט משקרת ללקוח. וכמובן אני לא חייבת לשלם לחברה 700 ש"ח(1200-500=700)וגם ביקשתי פירות של החיוב.אמרה לי אסתר שתחזור אליי וכמובן לא חזרה.אני מבקשת מחברה לבטל מייד את החברות שלי ולהפסיק לחייב את הכרטיס אשראי שלי בגלל שחברה מקיימת את הבטחותיה, מושחת את הלקוח אם תשובות שזה לא נירא בכלל מכובד !!!אז אני כבר שילמתי מספיק גם מכספי גם מזמני וגם מעצבים שלי!!!!
בברכה,

חנה איפקין
0546775511
דב יוסף 22/16 באר שבע 84783
[email protected]
טלפון של שרות לקוחות של חברה 036066026
פקס 03-6066743
אתר – www.maod.co.il
כספי סוג הנזק :

הד ארצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה