פרטי התלונה

תלונות הדסה עין כרם

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בטיפול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
עין כרם כתובת:
מחלקה נוירולוגית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אבי נמצא כבר 3 שבועות בהדסה לאחר ארוע מוחי קשה, מחובר למכונת הנשמה, משותק, ללא יכולת לדבר. התחושה במחלקה דומה יותר לשוק מאשר מחלקה בבית חולים. את מזרן הביצים הם שמו הפוך, עם הביצים למטה, ולקח להם 24 שעות להחליף זאת לאדם שכבר שוכב 3 שבועות ללא תנועה. מדי 4 שעות הם אמרוים להחליף תנוחה, אך הבחורה שהיתה אחראית על כך החליטה שלהעביר את המגבת מתחת ליד שמאל אל יד ימין הוא שינוי תנוחה. כשהסבנו את תשומת ליבם היא טענה שהיא בהריון ולא יכולה לעשות זאת. אין להם שום רחמים על חולים חסרי אונים שבמקרה שלנו גם לא יכולים להתלונן ולבקש, אלא סובלים בשקט בלי יכולת להגיב. הדוגמאות רבות הן. אפילו פעם אחת שבנו לחדר לאחר שביקשו מאיתנו לצאת על מנת לסדר אותו והוא לא היה מחובר למכונת ההנשמה. נשמע הזוי, אך זו המציאות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

הדסה עין כרם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה