|
|
|
|
|
|
אין כל תגובה להודעה במענה הקולי. לא פעם ולא פעמיים. הם לא חוזרים לאיש.de |
נושא התלונה: |
יום שני 10 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אחד העם 83 |
כתובת: |
תל אביב ראשי. |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תגובת מזכירת החברה: אנחנו לא חוזרים להודעות במענה הקולי. צריך להתקשר שוב ושוב עד שתתפוס מישהו.אין מה לעשות.
אני חייגתי אליהם כדי לברר על רכישת מצלמה חדשה NIKON התקשרתי יותר מ 5 פעמים. החנות, איננה עונה לטלפונים. גם הודעות במענה הקולי לא זוכות לתגובה. (גם אחרי חודש). מוצר שמשווק ע"י הדר לא ירכש לעולם בכספי. אם כך השרות לפני מכירה. מה קורה אחרי ? (הם ידועים בענף כיקרים ביותר השרות).
אימייל דומה שלחתי לשרות הבינלאומי של היצרן.
|
תבחרו מותג אחר. ניקון טוב אבל לא כאשר הדר מספק . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הדר סוכנויות לצרכי צילום בע"מ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|