פרטי התלונה

תלונות מועדון טוב

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עמלה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי להזמין 2 כרטיסי טיסה להודו דרך האתר . כרטיס אחד הוזמן וכשבאתי להזמין את הכרטיס השני המחיר קפץ ב 1000$. מיד ביטלתי את הכרטיס הראשון.
בזיכוי שקיבלתי ממועדון טוב קיזזו לי 53 ש"ח.
פניתי אליהם מספר רב של פעמים אך הם חזרו ואמרו שזאת עמלת אשראי ושיש לפנות לחברת האשראי.
פניתי לחברת האשראי וקיבלתי תשובה שהסכומים הם דרך מועדון טוב.
חזרתי שוב ושוב למועדון טוב, עד שלבסוף העבירו אותי להנהלת חשבונות.
ענתה לי מיטל שזהו חיוב על מוצר שנרכש ובוטל.
למרות הסבריי כי נרכש רק חצי מהמוצר החליטה שלא לזכות אותי מהסכום.
וכספי סוג הנזק :

מועדון טוב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה