|
|
|
|
|
|
חיוב עמלה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רציתי להזמין 2 כרטיסי טיסה להודו דרך האתר . כרטיס אחד הוזמן וכשבאתי להזמין את הכרטיס השני המחיר קפץ ב 1000$. מיד ביטלתי את הכרטיס הראשון.
בזיכוי שקיבלתי ממועדון טוב קיזזו לי 53 ש"ח.
פניתי אליהם מספר רב של פעמים אך הם חזרו ואמרו שזאת עמלת אשראי ושיש לפנות לחברת האשראי.
פניתי לחברת האשראי וקיבלתי תשובה שהסכומים הם דרך מועדון טוב.
חזרתי שוב ושוב למועדון טוב, עד שלבסוף העבירו אותי להנהלת חשבונות.
ענתה לי מיטל שזהו חיוב על מוצר שנרכש ובוטל.
למרות הסבריי כי נרכש רק חצי מהמוצר החליטה שלא לזכות אותי מהסכום.
|
וכספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מועדון טוב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|