פרטי התלונה

תלונות היחידה הארצית לחיסכון פיננסי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בטיפול, חוסר מענה טלפוני/לפקס מאז היציאה לחופשת פסח.b נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
סחרוב 10 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום! בתאריך 8.11.08 יצרה החברה הנ"ל קשר טלפוני איתי ועם בעלי בהצעה לאיתור כספים ששילמנו בעבר לחברות ביטוח. נציגם הגיע לביתנו, גבה 1400 ש"ח ב-7 תשלומים והבטיח כי הם פונים רק ללקוחות שברור להם שיש כספים. לדבריו הטיפול מסתיים תוך 3-4 חודשים. כעבור 3 חודשים שבהם לא שמענו מהם דבר, התחלתי לברר טלפונית. לדעתי רק אז הוחל הטיפול בנו! בכל פעם שהתקשרתי אמרו שהמסמכים עוד לא מוכנים וסרבו לדווח לי על המצב עד כה, הסכום בו מדובר וכד'. ב-13.4 התקשרה נציגתם (שני) ומסרה שעד סוף השבוע תעדכן אותי. מאז ועד לכתיבת שורות אלו לא שמענו מהם, וכעת לא ניתן להשיגם בטלפונים או בפקס. לפי בזק יש להם 4 מספרים: (כולם 03) 9510076, 9525625, 9525637, 9513084
וכן פקס: 03-9419417. אני מודאגת מאוד, אולי יתברר שמדובר בחברת קש ושהם נעלמו. אשמח מאוד אם תעזרו לי לאתרם ולברר מה קורה עם פנייתי. תודה רבה- מור כנען.
עוגמת נפש ועלבון. סוג הנזק :
איתור החברה- נראה שהם נעלמו. פתרון נדרש :

היחידה הארצית לחיסכון פיננסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה