פרטי התלונה

תלונות היחידה הארצית לחיסכון פיננסי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות ממתן שירות לאחר שהתקבל תשלום. נושא התלונה:
כהן דניאלה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
סחרוב 17 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה.
התלונה שלי כלפי החברה היא שלפני שנה וחצי דוד שלי הגיש בקשה לייצוג בחברה הזו בטיפול בתביעות נגד ביטוח לאומי וביטוח רכב.
דוד שלי מיכאל כהן (מרח' עמוס 5 בבאר שבע)- הגיש בקשה לייצוג ושילם תמורת זה 4000 ש"ח מתוך כוונה שהחברה הנ"ל תייצג אותו בתביעותיו.
עד היום לא נעשה שום דבר בנושא. אחרי טלפונים רבים והתחמקויות. נאמר לנו שהתיק הועבר לעו"ד גדעון (מס' טל' - 0774910266, נייד0544910266). העו"ד הנכבד פגש את דודי והוגשו לו כל המסמכים בעניין.
כעבור כמה חודשים, שדודי "רודף" אחריו, נאמר לו שעו"ד גדעון לא מגיש את התביעות מכיוון שלא שולם לו כסף.
מיותר לציין את עוגמת הנפש ואת הרגשת ה"סידרו אותי" בטלפונים שלי, עדיין מתחמק העו"ד ממתן תגובה. (כל הזמן בטענה שהוא לא יכול לדבר כי הוא בבית משפט).
דודי מרגיש מרומה, אי אפשר לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לו. החברה קיבלה כסף ולא נוקפת אצבע כדי לתת שירות.
זה פשוט שוד לאור יום.
כספי סוג הנזק :
שיחזירו לו את הכסף ששילם ושישחררו אותו לתת את התביעה לעו"ד אחר. פתרון נדרש :

היחידה הארצית לחיסכון פיננסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה