פרטי התלונה

תלונות גט אייר ניהול והחזקה 1999 בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת ג'קוזי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏פברואר ‏2003 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פארק אפק ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2003 רכשנו ג'קוזי מחברת נגב ושירות ההתקנה נעשה ע"י חברת ג'ט-אייר.
בחודש אפריל 2006 החלה נזילה חזקה מאזור האמבטיה שגרמה לנזקים בדירה.
לאחר ברור מעמיק של שני אינסטלטורים התברר שהנזילה הגיעה עקב התקנה לא נכונה של הג'קוזי.
יצרנו קשר כמה פעמים עם חברת ג'ט-אייר לגבי הנזקים שנגרמו אך הם העדיפו להתעלם.
כספי סוג הנזק :

גט אייר ניהול והחזקה 1999 בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
טורדזמן משה (מנהל שוו שם ותפקיד:
חברת ג'ט אייר מעניקה ללקוחותיה שנת אחריות מלאה בנוגע למערכות עיסוי ולהתקנה .
כנו כן טכנית במידה וישנה נזילה במערכת היא תצוץ בימים הראשונים שלאחר ההתקנה ולא לאחר שלוש שנים . והאם אינסטלטור (מבלי לפגוע בכבודו ) יכול לקבוע כי התקנה של מתקין מקצועי מטעמנו לקויה .
ברצוני לשאול את מר אלון סומי האם התשובה שהוא קיבל ממחלקת לקוחות של חברתי שהוא מחוץ למסגרת האחריות וקבלת שרות כרוכה בתשלום תואמת את הגדרתו "להתעלם" אני חושב שגם לא זה תשובה על אף שלא תמיד אנו מעוניינים לשמוע אותה
תגובה:
במידה והנך מעוניין בתיקון התקלה אנא פנה למחלקת לקוחות של ג'ט אייר למנהל מחלקת שרות בשם ארנון שצמן והוא יסייע לך בכל הנדרש
בברכה משה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה