פרטי התלונה

תלונות גט אייר ניהול והחזקה 1999 בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בין ארון אמבטיה לכיור נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פארק אפק כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי ארון אמבטיה של חברת "ג'ט אייר" הכולל 3 חלקים: ארון, כיור ומראה. בזמן ההרכבה התברר שאין התאמה בין ארון עצמו לכיור (הכיור גדול בכ-1ס"מ מהשקע בתוך הארון שבתוכה הוא אמור להיכנס). פניתי לחברה ותארתי להם את הבעיה, הובטח לי שיחזרו אלי וישלחו נציג. מאז לא קרה דבר, למרות שניסיתי ליצור קשר עמם 3 פעמים. חשוב לציין שהמוצר יקר ואמור להיות מאוד איכותי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת ארון או כיור, או פיצוי כספי פתרון נדרש :

גט אייר ניהול והחזקה 1999 בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יניב - מנכ"ל שם ותפקיד:
קבלנו את תלונתך והיא הועברה לטיפולו האישי של סמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה
יוסי
אני בטוח שבתוך מספר ימים הנושא יסתיים
תגובה:
מתאמת תיצור עמך קשר לברור העניין ולבדיקה האם יש תקלה או אי הבנה
ובהתאם לכך תפעל באופן מיידי
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה