|
|
|
|
|
|
אי התאמה בין ארון אמבטיה לכיור |
נושא התלונה: |
יום שני 28 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
פארק אפק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי ארון אמבטיה של חברת "ג'ט אייר" הכולל 3 חלקים: ארון, כיור ומראה. בזמן ההרכבה התברר שאין התאמה בין ארון עצמו לכיור (הכיור גדול בכ-1ס"מ מהשקע בתוך הארון שבתוכה הוא אמור להיכנס). פניתי לחברה ותארתי להם את הבעיה, הובטח לי שיחזרו אלי וישלחו נציג. מאז לא קרה דבר, למרות שניסיתי ליצור קשר עמם 3 פעמים. חשוב לציין שהמוצר יקר ואמור להיות מאוד איכותי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת ארון או כיור, או פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גט אייר ניהול והחזקה 1999 בע"מ שירות לקוחות
, תגובה:
|
יניב - מנכ"ל |
שם ותפקיד: |
קבלנו את תלונתך והיא הועברה לטיפולו האישי של סמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה
יוסי
אני בטוח שבתוך מספר ימים הנושא יסתיים |
תגובה: |
מתאמת תיצור עמך קשר לברור העניין ולבדיקה האם יש תקלה או אי הבנה
ובהתאם לכך תפעל באופן מיידי
בברכה |
פתרון: |
|
|
|