|
|
|
|
|
|
קבלת זיכוי או החלפת הבגד |
נושא התלונה: |
גולדנסקי הניה |
שם/כינוי: |
יום שני 20 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום לצוות גולף - 12.12.11
זו פעם 3 שאני כותבת לכם הודעה ואף נציג לא מתייחס מדוע? האם זו התייחסות לבני אדם? לגולף חב' כזו מכובדת זה לא מתאים - ובכן, אני מבקשת לקבל זיכוי על מלוא הסכום ששולם לכם ואני מחכה עוד יום יומיים במידה ואף נציג לא טורח לפנות אלי - אני פונה למועצה לצרכנות שלפחות שם יש לי כלקוחה - אזן קשבת (חבל!)
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גט אייר ניהול והחזקה 1999 בע"מ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|