פרטי התלונה

תלונות ברליץ רמת גן

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירסום שלא משקף את המציאות וניהול גרוע של ברליץ. נושא התלונה:
מדיאל איתן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברליץ מפרסם שילדים אשר מתחילים לילמוד אצלו מתחילים לדבר אנגלית תוך שבועיים.ילדתי (בת 13)נירשמה לבי"ספ זה,ולאחר 24 מיפגשים,שכל מיפגש שעה בחצי,בפרק זמן של שישה חודשים. ילדתי התלוננה בפני (אבא) ,שהיא לא מרגישה שיפור משמעותי בדיבור בספה האנגלית,ואני רוצה לציין שילדתי הגיעה לברליץ אחרי סימסטר ראשון באורט חולון כיתה ח עם ציון 8 באנגלית .במשך הקורס החליפו לכיתתה חמישה מורים,שהאחרונה היתה עם מיבטה אנגלי כבד שקשה מאוד להבנה אומרת ילדתי.ברצוני להוסיף שבאחד הפעמים שלקחתי את ילדתי
לקורס (מחולון לר"ג) ילדתי עלתה לכיתה והודיעו שהשיעור בוטל מיכוון שהמורה
לא הגיע.סתם כךהודעה במקום,אחרי שכל התלמידים הגיעו לשיעור כל אחד מהיעד שלו ,במקום לחסוך מאיתנו טרחה זו,ולהודיע לנו טלפונית על ביטול השיעור
ליפני מועד הגעתינו,ובנוסף אפילו לא פיצו אותנו על שיעור זה.
באחד הפעמים שלקחתי את ילדתי לשיעור בברליץ,עליתי לסגנית המנהלת בשם
ליאט והעלתי בפנייה את כל תלונותי אלו,היא השיבה לי שתיבדוק את הנושא ותחזור
אלי טלפונית,מאז עברו שלושה שבועות ולא שמעתי את קולה,למרות שהעברתי לה תיזכורות דרך המזכירות.
בתודה ובתיקווה להיתיחסות הולמת איתן.
כספי,עלבון+בבוז זמן. סוג הנזק :
החזרת מימון הקורס ,כי כשכואב בכיס אז יראה שיפור, לפחות לתלמידי העתיד. פתרון נדרש :

ברליץ רמת גן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה