פרטי התלונה

תלונות היכל התרבות כפר סבא

תלונות תיאטרונים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על עוגמת נפש שנגרמה ב28.12.05 בהיכל התרבות של כפר סבא נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
וויצמן 33 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודש בערך הזמנתי זוג כרטיסים למופע "אדרבא" במחיר של 99 ש"ח לכרטיס בהיכל התרבות של כפר סבא עבורי ועבור הבן שלי ילד בן ה-6. הגעתי למופע באיחור של כמה דקות (עקב תקלה ברמזורים באזור). כשהייתי בחניה התקשרו עלי מהקופה ושאלו האם אני מגיעה. עניתי שכן. כאשר נכנסתי לאולם גיליתי כי מקומנו (כיסא 9,10 שורה 9) תפוסים ע"י אנשים אחרים. ביקשתי מהם לפנות את המקומות שלנו אך הם סירבו בטענה כי הסדרנית הושיבה אותם כאן, האנשים הסבירו לי שגם המקומות שלהם תפוסים ע"י אנשים אחרים ללא כרטיסים שהסדרנית הכניסה אותם. קראתי לסדרנית, היא סירבה להעביר אנשים מהמקומות שלנו וקראה לאחראית שלה. האחראית הציעה לנו לשבת במקומות אחרים הרבה פחות טובים (בשורה שנייה או בשורה אחרונה). בנוסף האחראית הסבירה לי כי הדבר קרה עקב זה שאיחרתי. אני סירבתי לשבת במקומות הלא טובים וביקשתי להחזיר לי את הכסף שלי. נאמר לי שהם לא יחזירו לי את הכסף ולא יתנו לי פיצוי אחר. לבסוף מצאתי באופן עצמאי מקום אחד ליד המעבר בשורה שלי בו הושבתי את הילד שלי ואני עצמי ישבתי במשך כל המופע ליד הילד שלי על המדרגות. כול המקרה הזה גרם לי ולילד שלי עוגמת נפש. במקום ליהנות מהצגה התעסקנו בוויכוחים עם צוות היכל התרבות. אחרי המופע ניגשה אלי הסדרנית ואמרה שצר לה על כל מה שקרה וכי באמת הייתה להם בעיה עם המקומות.

אינני מבינה רק דבר אחד מה הקשר בין האיחור שלי לבין העובדה שבמקומות שלנו הושיבו אנשים אחרים? אני שכרתי את המקומות הללו תמורת תשלום נאה ומראש. ביום של המופע התקשרו אלי לוודא שאני מגיעה. אפילו עם לא הייתי מגיעה כלל, המקומות שלנו היו אמורים להישאר ריקים עד סוף המופע כי למשך המופע המקומות הללו בבעלותי.

אודה לכם מאוד אם תטפלו בתלונתי. בנוסף הייתי רוצה לברר מי הממונה על היכלי התרבות על-מנת לשלוח תלונה גם לשם.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הוגן פתרון נדרש :

היכל התרבות כפר סבא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה