פרטי התלונה

תלונות יש תיירות ונופש

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש עקב חיוב לא נכון של כרטיס האונייה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
בן יהודה 32, ת"א כתובת:
יש תיירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היי

ברצוני לשתף אתכם במקרה לא נעים ומצער שקרה לי במהלך הפלגה בספינת המג'יק 1 לקפריסיו ויוון שיצאה בתאריך 22.8.10.

ברגע שהינך מפליג במג'יק 1 בכניסה להפלגה לוקחים ממך את הדרכון ובמקום אתה מקבל כרטיס מגנטי שכתוב עליו את שמך כרטיס זה הוא אישרת היציאה והכניסה שלך מהאונייה והוא גם כמו מאין ויזה שניתן לגהץ בה דברים שאתה קונה בתוך האוניה עצמה, ניתן לגהץ ולקנות מה שרוצים ויום לפני החזרה לארץ צריך לעשות "צאק אאוט" לשלם את החוב שצברת ורק אחר כך תוכל לקבל את הדרכון שלך ביום החזרה.

בכניסתי בתאריך 22.08.10 כאמור קיבלתי כרטיס מגנטי שכתוב עליו את שמי orit damari.

בתאריך 23.08.10 יצאנו מהאונייה לעצירה ראשונה ללמיסול בקפריסין וכאשר ניסיתי להעביר את הכרטיס ביציאה מהאוניה הוא ציפצף ולא עבר שלחו אותי לבחור שישב בצד והוא כתב את שמי. בחזרה לאונייה שוב אותו הדבר הכרטיס מצפצף שולחים אותי לבחור בצד שבודק ברשימה של הבוקר ונותן לי להיכנס רק לאחר בדיקה. בלמיסול יצאתי לטיול מאורגן של האונייה להרי הטרודוס אשר עלה 32 יורו ושילמתי זאת באמצעות הכרטיס המגנטי.

הבנתי שמשהו לא תקין עם הכרטיס אך המשכתי להשתמש בו- ביום הראשון קניתי בקבוק דיאט קולה וקולה ו-2 בירות גולדסטאר וזהו כי ידעתי את תקציבי מראש ולא רציתי לבזז יותר ממה שיש לי.

בערב השני כשישבנו בהופעה רצינו לשתות משהו קר וכשניסיתי להעביר את הכרטיס הוא לא עבר ניגשתי לקבלה הראשית ואמרתי להם שהכרטיס שלי לא עובד ניסיתי לקנות והוא לא עבר גם בבוקר הוא עשה בעיות, פקידת הקבלה שמעה לקחה את הכרטיס הישן ונתנה לי כרטיס חדש שעליו שוב כתוב את שמי orit damari. היא פשוט הדפיסה כרטיס חדש ראיתי זאת בעיניי.כשחזרתי להופעה בן זוגי כבר הזמין לשתות מכרטיסו האישי.

בתאריך 24.08.10 יצאנו לעצירה השנייה לרודוס יצאנו מהאונייה עצמאית ללא טיול מודרך בסביבות 11:30 ממש כאשר דלתות האונייה נפתחו, נשארו מרודוס יום שלם עד סביבות השעה 17:00- הכול מתועד גם בשעון המצלמה שלי וגם בהדפסת הכרטיס ביציאה ובכניסה מהאונייה. התקלחנו אכלנו ארוחת ערב וחזרנו לרודוס מ19:00 עד 00:10 אז חזרנו לאונייה עייפים אך מרוצים מיום מהנה ברודוס. בסביבות השעה 00:45 קיבלנו טלפון לחדר מהקבלה בוא אמרו לבן זוגי אשר ענה לטלפון שאני אורית דמרי התבלבתי עם הכרטיס עם בחורה בשם דליה סלח ניגשתי לכרטיס בדקתי אותו שוב ושמי היה כתוב עליו לא דליה. התקשרנו שוב לקבלה ואמרנו שזו טעות שמי כתוב על הכרטיס ולא שמה של דליה בפעם השניה שהתקשרתי אמרו לי שהכול בסדר והסתדר שאני יכולה ללכת לישון בשקט וזה מה שבאמת עשיתי.

המשכנו בטיול נהננו מההפלגה בים- בן זוגי השתתף בתחרות וזכה בשתייה זוגית פעמיים במהלך היום ככה שלא היינו צריכים להשתמש בכרטיס לשתייה.

בערב ביום האחרון 25.08.10 בסביבות השעה 19:30 באנו לקבלה הראשית כדאי לעשות "צאק אאוט" לשלם על הכרטיסים ולהמשיך להנות מהופעות הבידור. שהגענו לתורנו הבאתי לפקידה את הכרטיס וגיליתי לתדהמתי שהוא חוייב בסכום 136 יורו. ביקשתי פירוט של כול הדברים אשר חוייבו בכרטיס. היו ברשימה למעלה מ-8 פריטים שלא אני הזמנתי. כשאמרתי לה זאת היא הפנתה אותי למנהל הספינה ליאור וויס, הלכנו למשרדו והוא לא היה שם. חזרנו לקבלה והם הפנו אותנו לקומה אחרת בה נימצא מנהל הברים בחור בשם קובי, הלכנו שוב לקומה אחרת לדבר עם קובי, קובי ישב לשיחת עבודה עם אותו מנהל שהפנו אותנו אליו מפעם הראשונה ליאור וויס.

ישבתי יחד עם בן זוגי והתחלתי להסביר לו שהיה בלבול בכרטיס שלי בלבול שאני לא יודעת בדיוק להסביר אך ישנם חיובים בכרטיס שלא אני קניתי ומר ליאור וויס אמר לי שזה לא יכול להיות ואוטמטית עבר למגננה "אנחנו עובדים כבר 3 שנים עם הכרטיסים ואף פעם לא הייתה בעיה, זה לא יכול להיות שהכרטיס שלך לא עבר את היחידה באוניה שיכולה להשתמש בכרטיס" ואני שוב מנסה להסביר לו שהיה בלבול ואפילו התקשרו אליי לאחר שהיינו ברודוס ואמרו שהתחלפתי בכרטיסים עם בחורה בשם דליה סלח,דבר שלא קרה- על הכרטיס שלי היה כתוב את שמי.

שני הבחורים שהיו מולי טענו שלא יתכן שלא אני זו שקנתה את הדברים, רק אני יכולה להשתמש בכרטיס האישי שלי וגרמו לי להרגיש כמו גנבת וכמו שקרנית שלא מוכנה לשלם את חובה.שיחה זו התנהלה בלובי הראשי של המלון ובשלב מסויים עלתה לטונים גבוהיים כול האנשים, והיו הרבה שמעו אותה והסתכלו. אני הרגשתי חסרת אונים ישבתי שם מול שני מנהלים שטוענים שקניתי ובזבזתי ושאני משקרת ושלא יכול להיות ששני אנשים השתמשו באותו כרטיס.כול ניסיונות ההסברה שלי עלו בתוהו הם לא היו מוכנים להקשיב. בשלב מסויים התחלתי לבכות כי הבנתי שהם לא מאמינים לי.

כשאמרתי שאני לא מתכוונת לשלם את הכסף מנהל האונייה התרווח בכיסהו ואמר בשיא הרוגע טוב את לא תשלמי ואנחנו נעשה זאת בדרכים המקובלות, לא תקבלי את הדרכון שלך בחזרה ונוציא אותך עם משטרה (ושוב כאמור שיחה זו התנהלה בלובי בנוכחות חצי מאורחי המלון אשר ישבו וראו טלויזיה ושמעו את השיחה שהתנהלה בטונים גבוהים). אני ישבתי שם וניסיתי להסביר לאנשים האלה שאני לא השתמשתי בכרטיס והם לא האמינו לי. רק לאחר שהתחלתי לבכות מתחושת חוסר האונים הבושה והתיסכול הם החלו לברר את העניינים.

בדף פירוטים שקיבלתי בתחילה מפקידת הקבלה היו חיובים מתאריך 24.8.10 היום בוא היינו כמעט יום שלם ברודוס, המנהל בירר את שעת החיוב אשר היה ב23:30- יש לי הוכחה צילומים שצילמתי במצלמה ממש רבע שעה לפני שאני ובן זוגי יושבים בפאב באמצע רודוס ועוד תמונה שהצטלמנו בכניסה לאונייה בשעה 00:10. לאחר בדיקות ודיונים נוספים התברר שאכן הייתה טעות וכול החיובים הלא נכונים בוטלו.

מקרה זה הרס לי את כול הערב ואת תחושת הטיול בכלל. ישבתי בחדרי לאחר מכן והמשכתי לבכות הייתי נסערת. לאחר שנרגעתי קצת ניסיתי לברר מה קרה ואיפה הייתה הטעות איך יכול להיות שמישהו השתמש לי בכרטיס וביזבז על חשבוני כשאני לא נמצאת בכלל באונייה. ירדתי לברר אצל פקיד הקבלה הראשי איך קרתה הטעות, פקיד הקבלה לא רצה לתת הסברים והכחיש שהייתה תקלה בכרטיס כשרצינו שיבדוק במחשב לא נענה לבקשתנו והמשיך להכחיש וטען שלא יכול להיות בעיות עם הכרטיס. פקיד הקבלה דיבר בצורה מאוד וולגרית החל לצעוק ולנופף בידיים ובמקום לבוא לכרתינו אמר שזה לא עניין שלו ואין הוא יכול לעזור ושאין לו תשובה לתת לנו.

לאחר ערב מעייף זה הלכנו לישון מאוד מתוסכלים מאוכזבים ולא מרוצים.

בבוקר לפני היציאה מהאונייה ניגשנו שוב למנהל האוניה מר ליאור וויס וביקשנו הסבר לטעות שהייתה אמש, הוא הסתכל עלינו במבט מזלזל ואמר שהוא לא חייב לי לנו שום הסברים ודיבר בצורה מזלזלת ביותר. כאשר ביקשנו פיצוי על עוגמת הנפש והערב המזעזע שעברנו צחק לנו בפנים ושלח אותנו לדרכנו ללא הסברים ללא סיבה איך קרתה הטעות. והמשיך להכחיש שהייתה טעות בכרטיס. לאחר השיחה עם מר וויס ירדנו מהאונייה התחושת תסכול וגועל מהיחס המביש ובמשפיל שקיבלנו מכול צוות האונייה. אף אחד לא היה מוכן לתת לנו הסבר איך יכול להיות שהשתמשו בכרטיס שלי כשאני בכלל לא הייתי באנייה.



אני דורשת הסברים התנצלות על היחס המזלזל ופיצוי על עוגמת הנפש
עוגמת נפש סוג הנזק :

יש תיירות ונופש שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה