פרטי התלונה

תלונות המפקח על הביטוח

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספים והתנהלות חב' דקלה בנושא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

מצ"ב מכתב ששלחתי בדואר רשום לדקלה שבעקבותיו סוף סוף התקשרו אלי טלפונית והסבירו לי שאין לי מה לדאוג ושמיד ישלחו לי את הפוליסה החדשה שאמנם הגיעה, אך שום התייחסות לכמה מגיע לי החזר ומה לגבי המענק.
שאלתי, מדוע איני מקבלת את ההחזר כולו מיד אלא בקיזוז במשך 3 חודשים ? גם גבו במשך 3 חודשים כסף שלא הגיעה להם וגם מחזירים בתשלומים .האם אני הבנק שלהם ?הרי אם זה היה הפוך הייתי נדרשת לשלם ריבית והצמדה ובמקרה הגרוע היו מפסיקים את הביטוח.
עד היום לא קבלתי שום תשובה בכתב למרות שדרשתי זאת.
האם אין מחובתה של חב' הבטוח לענות לי בכתב ?

יוני 28, 2012
לכבוד
קשרי לקוחות
מושלם לעובד
חב' דקלה
הנדון:שריר מנחם ת.ז. 124181/9
ב – 1/3/12 נפטר בעלי. פניתי לדקלה ב – 22/3/12 והודעתי על פטירתו של בעלי ובקשתי להפסיק לחייב עבורו את המושלם והסיעודי לעובד . כמבוטחים בבטוח הסיעודי לגימלאי קופ"ח קראתי בעיקרי הפוליסה בסעיף 4.2 על פיצוי חד פעמי בגין פטירה במהלך הזכאות, לכן ביקשתי גם לקבל את הפיצוי.
נתבקשתי לשלוח תעודת פטירה ואת האישור של בטוח לאומי המכיר בו כסיעודי ומיד באותו יום שלחתי בפקס. מאחר ולא הייתה כל התייחסות והחיוב בבנק המשיך להגיע פניתי שוב ב-4/4/12, וכמובן אין צורך לפרט כמה אנשים עוברים עד שמגיעים למישהו שנותן תשובה והתשובה הרגילה לא קבלנו, הפעם שלחתי בדואר אולי כך זה יגיע. לאחר שבועיים כשבררתי מה קורה הודיעו שהמכתב לא הגיע ושעלי לשלוח רק בפקס, מה עושה אדם שאין לו פקס? שלחתי שוב פקס וכמובן אין התייחסות. פניתי שוב טלפונית וכמובן התשובה הרגילה לא קבלנו. שוב נשלח הפקס לקשרי לקוחות ובקשתי אישור לקבלת הפקס. ושוב תשובה אין וחיוב בבנק יש. ב-14/5/12 שוב פניתי לברר מדוע אני לא מקבלת תשובה ושוב עונים לא קבלנו. רק לאחר שהרמתי את קולי ונתתי את שמו של מי שאישר את קבלת הפקס הלכו לבדוק שוב והסתבר שזה הגיע, איני בטוחה אם המכתבים לא הגיעו גם קודם וזו שיטה של התחמקות. הוסבר לי שתשובה מקבלים תוך 30 יום מקבלת הפניה ומאחר והפניה האחרונה שהתקבלה הייתה ב-29/4/12 יש עוד זמן.

לגבי תביעתי לקבל את הפיצוי התשובה הייתה שלא מגיע מאחר ולא הוכר ע"י דקלה, כי בדקלה כדי להיות זכאי צריך להיות 150% סיעודי, אך אם לא פניתי אליהם לבקש גמלת סיעוד הרי גם לא בדקו אותו וההוכחה היחידה שהוא היה סיעוד היא של הביטוח הלאומי.
בחודש יוני ראיתי שלא חויבתי עבור המושלם והסיעודי אלא רק עבור בטוח תרופות. ב-17/6/12 פניתי לברר מדוע לא חויבתי עבורי והוסבר לי שההחזר המגיע לי יקוזז מהתשלום עבורי ולא אחויב במשך 3 חודשים.
איני מבינה מדוע לא קבלתי כל התייחסות בכתב לפנייתי והודעה על הקיזוז ?
איזה הוכחה תהיה לי אם פתאום יודיעו לי שלא שילמתי לכן אין לי בטוח ?
אני עדין מחכה לתשובה בכתב.
כספי סוג הנזק :
טיפול מיידי בתלונה פתרון נדרש :

המפקח על הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה