פרטי התלונה

תלונות הנקל סוד

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרכך כביסה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ת.ד 202 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כחודש רכשתי מרכך כביסה "סופט סוד פעמוני הגשם" כהרגלי.
לאחר השימוש במרכך פניתי לשירות הלקוחות של חברת סוד לפי המספר חינם שמופיע על גבי האריזה וסיפרתי לנציג שהבגדים שיצאו ממכונת הכביסה היו ללא ריח מרכך בכלל (דבר שאמור להיות לפחות לפי הפירסומים שלכם במדיה), הנציג לקח ממני פרטים כולל מספר טלפון ואמר שיבדקו הנושא ויחזרו אלי.
במקביל גם הזמנתי שירות לקוחות של מכונת הכביסה שלי שיבדקו הנושא מצידם והמכונה נימצאה תקינה לחוליטין ואף גילינו שבחלק העליון של תא המרכך יש חומר שחור ושמנוני כמו גריז.
חלפו שבועיים ואף נציג מחברת סוד לא חזר אלי לכן התקשרתי שוב והסברתי לנציגה שאני פתחתי כבר קריאה אצלם ואף אחד לא חזר אלי וברצוני גם להוסיף את נושא החומר דמויי גריז שנימצא בתא המרכך.
הנציגה ביקשה כי אשלח את האריזה המקורית במלואה אליהם אך הסברתי לה שמשלוח כזה יעלה הרבה כסף כי זו אריזה גדולה וכבדה והיא אמרה שתיבדוק אם אוכל לשלוח דוגמית אך בכל מקרה היא תידאג שיחזרו אלי בדחיפות עוד באותו יום.
כמובן שלא חזרו אלי כלל אז החלטתי להתקשר שוב יומיים אחרי ובפעם הזו ענתה נציגה שארה שהדבר היחיד שיכולה לעשות זה שוב לקחת פרטים ממני ולא יותר מזה.
האם כך עובדת חברה מתוקנת? לשם מה מפרסמת החברה מספר שירות לקוחות אם לא מתייחסים כלל לבעיות מצד לקוחות? עם שירות כזה והתייחסות כזו למה שארצה כלל לקנות מוצרים של החברה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיטפלו בתלונתי גם אם זה מצריך מצד החברה לשלוח נציג פתרון נדרש :

הנקל סוד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה