|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שני 18 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח. ע.טובים -ת"ד 202 חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב-תאריך 18.9.06
ניסיתי להשתמש בצבע השער PALETTE מספר 5-68- ערמוני בינוני
כאשר ערבבתי את הצבע עם החומר המתאים, נשארו גושיםשל צבע לא מעורבבים. באותו היום נסעתי לחו"ל, לכן זכור לי היטב התאריך.
התמשתי מחוסר ברירה בצבע אחר ובו בזמן טלפנתי לחברה כדי לבדוק מה עלי לעשות עם החומר. יש לציין שעל גבי הקופסה כתוב "שיועץ השיער של שוורצקופ (החברה המייצרת ב גרמניה) ישמח לענות על כל שאלה בנושא"
כעבור 10 ימים (כשחזרתי מחו"ל) צלצלתי שוב. וכך עשיתי עד שטלפנתי בפעם החמישית ללא תגובה מצידם, למרות כל פעם ציינתי את מספר השיחה.
נראה לי יש כאן זילזול בתלונה, ובי כקונה.
אבקש לטפל בענין. תודה מראש
דליה נבו
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הנקל סוד שירות לקוחות
, תגובה:
|
מח' שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
מכתב תשובה נשלח ללקוחה |
תגובה: |
מכתב תשובה נשלח ללקוחה |
פתרון: |
|
|
|