פרטי התלונה

תלונות מלון פקיעין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה בגין אי קבלת תמורה והטעיה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
פקיעין/ [email protected] כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון : ביטול עסקה בגין אי קבלת תמורה והטעייה

ביום 01/07/2009 או בסמוך לו, ראיתי פרסום באתר האינטרנט של מלון פקיעין בפקיעין.
באתר ניתן היה לקבל את הרושם כי מדובר במלון מפואר, חדיש, מודרני ומטופח המעניק לאורחיו את השירות הטוב ביותר (מצוטט מתוך האתר : "בבית המלון 33 חדרים המאובזרים בציוד מפואר והטוב ביותר..... ומתוכם שלש סוויטות הכוללות גם ג'קוזי ...... שטיחים מהמפוארים והעדינים.....נוף החדרים מרהיב ..... צידו הצפוני הינו סלע חצוב המשאיר אצל האורחים חוויה מיוחדת במינה").
פניתי לטלפון שהופיע באתר ולאחר שקיבלתי הסבר התואם את המתואר באתר ביצעתי הזמנה ליומיים קדימה (ללילה של 03/07/2009) לסוויטה מפוארת לכיוון הסלע החצוב הכוללת ג'קוזי, במחיר 600 ₪ לזוג על בסיס חצי פנסיון ונתתי את מס' כרטיס האמריקן אקספרס.

ב 03/07/2009 לאחר נסיעה ארוכה הגענו למלון לקראת השעה 16:30 ולאחר שוידאנו כי הסוויטה עם הג'קוזי לכיוון הסלע החצוב אכן מוכנה עבורנו, נרשמנו ושילמתי באמצעות הכרטיס.
עלינו לחדר ועם פתיחת הדלת השתחרר ריח עז של טחב ורקבון – החדר אכן פונה לסלע (= על הסלע... החדר בנוי כמין מקלט- 20 ס"מ מהחלון עמד סלע שהתאורה היפה שלו הצליחה להאיר את כל הזוהמה שנחה עליו – קנדומים משומשים, בקבוקים מנופצים ובדלי סיגריות), בתקרה ובקירות היו המון סימני רטיבות ועובש והחדר הצחין. ירדנו לקבלה ודרשנו להחליף את החדר. פקיד הקבלה לקח אותנו לראות עוד מס' חדרים ריקים, אך אף אחד מהם לא כלל את שהזמנו (סוייטה, ג'קוזי). פקיד הקבלה עשה כמיטב מאמציו, אך לא נותר לו אלא להתנצל שאיננו יכול לספק את שהוזמן והובטח לנו.
נחלנו מפח נפש וביקשנו לזכות אותנו, ומה רבה היתה ההפתעה כאשר הוא סירב וטען שאלו הוראות מנהל המלון. ביקשתי לשוחח עימו והמנהל אכן סירב בכל תוקף לזכות את כרטיס האשראי וטען ש"הזמנה זו הזמנה ואין מה לעשות ואם אתה רוצה תלך לתביעות קטנות" (האם זו מדיניות קבועה כמענה לבעיות קבועות וידועות ?!?!?!)

לבסוף, בלית ברירה ולאחר שעתיים וחצי נסיעה נאלצנו לחפש חדר ללינה. כמובן שזו משימה מאד קשה בשישי בערב, כך שרק לאחר עוד שעתיים הצלחנו למצוא חדר שבסופו של דבר עלה הרבה יותר.

מאחר ולא קיבלתי את התמורה לתשלום שבוצע באמצעות כרטיס אמריקן אקספרס, ומאחר ובית העסק סירב לזכותני אף שלא יכל לעמוד בהתחיבויותיו ומאחר והוטעיתי ע"י אתר האינטרנט והפרסום הכוזב, אבקש לזכותני באופן מיידי בסך 600 ₪.

מעבר לכך, אשקול את צעדיי בכל הנוגע למפח הנפש, האילוץ לתשלום יקר יותר עקב מצג השווא של המלון והפיצוי ההולם לחיפוי על כשליו.

בכבוד רב ,

ליאור ויין, מודיעין, 050-6816300

מלון פקיעין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה