פרטי התלונה

תלונות בירקנשטוק

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת בפתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי כפכפים של חברת בירקנשטוק(בחנות של בירקנשטוק עצמה) המוכר שהצטייר כאדם מבין עניין הבטיח לי כי נעל זו נחשבת לנעל אורטופדית נוחה ביותר. נאמר לי ע"י המוכר כי כל הרופאים/טבחים/אנשים שעומדים הרבה על הרגליים הולכים איתם, הלכתי איתם יום אחד ולא רק שהם לא היו לי נוחות אלא ממש כאב לי ללכת איתם-הרגשתי כאילו אבן מונחת לי תחת הקשת שברגל.
ביום שלמחרת הגעתי לחנות ע"מ לדרוש הסבר לדבר, מוכרת שנכחה בחנות אמרה לי שישנו סוג נוסף של "בירקנשטוק" אשר מכיל מדרס והוא הדגם היותר נוח, רק בסוף היא טרחה להסביר לי שהדגם השני הוא יותר יקר ב- 130 שח.(הדגם הראשון עלה לי כבר 200 שח).
הסברתי למוכרים שאני לא מעוניינת להוסיף כסף ואף שהתאכזבתי מכל הבטחות השווא שנאמרו לי כאשר רכשתי את הזוג הראשון.
הנני רוצה לציין כי אני לא מעוניינת בשום פיצוי אלא כל מבוקשי הוא לקבל את כספי בחזרה ולא לקבל זיכוי כי אין לי מה לעשות איתו.(בפועל קיבלתי זיכוי)
ברצוני לציין כי התנהלותה של החנות אף מהווה עבירה על חוק הגנת הצרכן ויסוד ההטעייה שבו. וכמו כן החוק מציין שלצרכן יש זכות לבטל עיסקה תוך 14 יום מיום הרכישה במידה ואינו מרוצה מקנייתו.
דבר נוסף- חברה שלי רכשה את אותו סוג נעל רק בחנות אחרת אשר לא שייכת לחב' "בירקנשטוק", לא היה לה נוח וזאת קיבלה את כספה בחזרה, קל וחומר שנצפה מחב' אשר מכבדת את עצמה להחזיר את הכסף- זו תעודת עניות לחברה.
לטיפולכם, תודה.
כספי סוג הנזק :

בירקנשטוק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה