פרטי התלונה

תלונות משרד הדתות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות תאום ביקור במנהרות הכותל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הקרן למורשת הכותל - רח' העומר 2 ירושלים מיקוד 97500 כתובת:
תיאור הבעיה:
כל ביקור במנהרות הכותל דורש תאום מראש עם הקרו למורשת הכותל, עמותה ממשלתית של משרד הדתות. לצורכי תאום פורסם טלפון אחד 02-6271333 . הטלפון טפוס במשך שעות וימים. כל תאום דורש חיוג או המתנות במשך ימים והסכוי להצליח שואף לאפס.
עלות ההמתנה בטלפון במשל שעות סוג הנזק :
להרחיב את אפשרויות התאום: יותר טלפונים, במייל, בפק פתרון נדרש :

משרד הדתות שירות לקוחות

, תגובה:
קרן שירוני - מנהלת פני שם ותפקיד:
בבדיקה שערכתי עם לשכת רב הכותל נאמר לי כי הטלפון שצויין בפנייתך הוא טלפון רב קוי וישנן שמונה מוקדניות אשר נותנות מענה. בתקופת החגים היה לחץ רב וזאת הסיבה לכך שהקו היה תפוס.
כמו כן, אציין כי אני פניתי לטלפון המצ"ב בפנייתך וקיבלתי מענה במיידי.
תגובה:
אנו מקווים כי ענינו על פנייתך לשביעות רצונך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה