פרטי התלונה

תלונות משרד הדתות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקור בכותל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך ביקורי בכותל ביום שישי בשעה 02:00 לפנות בוקר.
מאוד נהנתי במהלך החוויה הרוחנית והדתית רק שהיה דבר שצרם לי לעין:
בשעות הבוקר המוקדמות מגיעים המנקים של הכותל-
1. גברים מנקים את רחבת הנשים שזה כבר לא נוח, למה עשיתם הפרדה???
2. תוך כדי ניקיון עם צינור הם מגיעים לקיר הכותל עצמו, ובלי מחשבה שוטפים את הרצפה תוך כדי שטיפה של כל הפתקים שנופלים על הרצפה.
דבר זה מאוד זיעזע אותי, כשפניתי לאחד העובדים בשאלה "למה הם לא מרימים את הפתקים קודם ואז שוטפים במים?"
התשובה שקיבלתי היתה: "אף אחד לא אמר צריך לשים פתקים בכותל."
לפי דעתי זה ממש ביזיון.
בנוסף לזה שמתי לב שאילו שמנקים מדברים בשפה ערבית ולא שאני גזענית ,פשוט שנראה לי שבמקום שקדוש ליהודים ,לא צריכים לעבוד בו אנשים שלא מאמינים (היחס שלהם למקום נראה בתאם).
בתקווה שתטפלו בענין, זה לא יפה שבנאדם שמגיע לכותל מתוך אמונה ,ושם פתק בכותל- ומגיעים העובדים של הכותל וזורקים את הפתק שלו לזבל.
זה לא מגיע לו ולא מגיע לאמונתו.
עלבון סוג הנזק :
הכותל מקום קדוש ,להתייחס בהתאם לקדושתו ולאנשים שמג פתרון נדרש :

משרד הדתות שירות לקוחות

, תגובה:
קרן שירוני - מנהלת פני שם ותפקיד:
אני מודה לגב' כחלון על הפניית תשומת הלב לנושא תלונתה. תוכן הדברים הועברו לתגובתו וטיפולו המסור של הרב רבינוביץ - רב הכותל. תגובה:
לאחר תגובתו של הרב רבינוביץ תתקבל תשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה