פרטי התלונה

תלונות עזר פון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר כמה בקשות ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סבתי היתה מנויה מספר שנים על שירותי החברה. ב-7.1.06 נכנסה לבית אבות.
בתאריך 12.2.06 הגיעו מעזר מציון ולקחו את מכשיר המצוקה שהיה מחובר בביתה, אבל החיובים נמשכו חודשיים נוספים.
אחרי דין ודברים (שגם הוא היה מיותר), במשך כל החודש האחרון קיבלנו תשובות פחות או יותר זהות: "השיק נשלח אליכם אתמול", או במקרה הגרוע יותר הפקידה היתה מבולבלת ונקבה בכמה תאריכים.
הסיפור עוד יותר מורכב - וכולל גם ניתוקים וצעקות מצד נציגי החברה.
וכן, אנחנו עדיין מחכים לשיק...
כספי סוג הנזק :
קבלת הכסף באופן מיידי, והתנצלות. פתרון נדרש :

עזר פון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה