המשך חיוב לאחר כמה בקשות ניתוק |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סבתי היתה מנויה מספר שנים על שירותי החברה. ב-7.1.06 נכנסה לבית אבות.
בתאריך 12.2.06 הגיעו מעזר מציון ולקחו את מכשיר המצוקה שהיה מחובר בביתה, אבל החיובים נמשכו חודשיים נוספים.
אחרי דין ודברים (שגם הוא היה מיותר), במשך כל החודש האחרון קיבלנו תשובות פחות או יותר זהות: "השיק נשלח אליכם אתמול", או במקרה הגרוע יותר הפקידה היתה מבולבלת ונקבה בכמה תאריכים.
הסיפור עוד יותר מורכב - וכולל גם ניתוקים וצעקות מצד נציגי החברה.
וכן, אנחנו עדיין מחכים לשיק...
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת הכסף באופן מיידי, והתנצלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|