פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות קלוקל ומכירת מוצר לא איכותי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי משקל דיגיטלי של ד"ר שוורץ,לפני כ1/2 שנה.
המשקל התקלקל ואין בו כל שימוש.המשקל נמצא עדיין במסגרת האחריות.
במעמד הקניה,שרות הלקוחות לא ציין בפניי עובדה מאוד חשובה-שאין כל עמדת שרות
שסמוכה לאזור מגוריי,כמו-כן לא צוין שדמי המשלוח בעת החזרת המוצר לחברה לתיקון,חלים על הצרכן.המוצר נרכש בסכום של 49 ש"ח,עלות המשלוח שעסקה טובה מחייבת לאחר התיקון הינה 30 ש"ח +עלות העברת המוצר על-ידי באמצעות הדואר הינה 20 ש"ח.סה"כ המשלוח כ-50 ש"ח.לפיכך אין כל הגיון שאשא בדמי משלוח שעולים יותר מהמוצר,משמע אין כל ערך לאחריות המגיעה לי כצרכנית .
כמו-כן השרות של מנהלת מח' הלקוחות ושל הנציגה שעימן שוחחתי הייתה מאוד לא נעימה ולא אכפתית במתן פתרון לבעיה.זהו ענין עקרוני ומן הראוי שהלקוח יקבל שרות לא רק במעמד הקניה אלא גם אחריי!!
כספי סוג הנזק :
לקבל מוצר חדש/מתוקן במסגרת האחריות ולא לשאת בדמי המשלוח ! פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה