פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירים מתקלפים - עסקה טובה לא טורחים לענות לפניות! תזכורת שלישית! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנני לקוחה שנים רבות של עסקה טובה.
כמו כל שאר חברי המועדון אני מקבלת דיוור מידי פעם ומזמינה מוצרים בעלות מסויימת בהטבות.

לצערי הרב בפעם האחרונה קיבלתי לביתי דיוור על סט סירים במחיר מיוחד של 49 ש"ח רק עבור תשלום דמי משלוח.

לצערי הרב כגדול הציפייה כך גודל האכזבה! ראשית הסירים אינם כלל לא תואמים למה שפורסם והגיעו סירים מזעריים בגודלם אולם החמור מכל הוא שהסירים אחרי הבישול הראשון התקלפו לחלוטין! לא ניתן לעשות בהם שום שימוש ומדובר בעבודה בעיניים, ממש צחוק הגורל.

פניתי לחברת עסקה טובה על מנת לברר את פשר העניין וכמובן על מנת להחזיר את הסירים ולקבל את מה ששילמתי חזרה. דיברתי עם אחראית מחלקת שירות לקוחות אשר טענה שמעולם לא התלוננו על הסירים (תמוה לחלוטין....) ושאפילו לא הציעה לי לשלוח את הסירים חזרה על מנת לקבל את כספי ו"שאין מה לעשות בנדון" כדבריה.

אני דורשת חד משמעית לקבל את כספי בחזרה. מדובר בעבודה בעיניים לשמה.
לא ברור לי איך אחרי כל השנים שאני רוכשת מוצרים דרך החברה החברה יורקת לי בפנים ולא מוכנה להשיב את כספי שלא לדבר על לפצות אותי על עוגמת הנפש, בזבוז הזמן והעצבים.

אם לא יוחזר לי כספי אאלץ להביא את הסירים החד פעמיים האלו למשרד הבריאות על מנת שיראו איזה מן סירים אלו ואיזה נזק הם יכולים לגרום.

נחמה

עוגמת נפש, סוג הנזק :
להשיב לי במיידית את כספי ולזכות אותי בגין עוגמת הנפש! פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה