הזמנת משקל זכוכית שלא הגיע |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רחוב אחד העם,11,ת"א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/3/09 הזמנתי משקל זכוכית שעלותו 39 ש"ח , החברה התחייבה על כך כי המשלוח יגיע תוך 21 ימי עסקים , בתאריך 28/4/09 , משלא קיבלתי את המוצר יצרתי קשר עם מחלקת השירות , שם נמסר כי המשלוח ממתין בדואר מ1/4/09 , מבדיקה עם הדואר לא נמצאה כל חבילה , שיחה נוספת עם הגברת יפתי משירות הלקוחות העלתה פירושים חדשים לחוקים בנושא צרכנות שכן על פי עמדת נציג החברה עסקה נרקמת ביום ההתחיבות ולא ביום קבלת המוצר וזאת בניגוד להוראות החוק על כן אין באפשרותי לבטל העיסקה בטווח 14 ימים מעשייתה וכן , לפנים משורת הדין , ניתן יהיה לבטל העיסקה לאחר שאני אשלח להם את המוצר חזרה (שאין ברשותי) בכל אופן העמדה הרישמית של החברה היא שמרגע שהמוצר יצא מידי החברה הוא אינו באחריותה למשלוח .
כדי לבצע חקירת דואר יש באפשרותי להגיש בכתב (אין אפשרות במייל ולא בפקס ) תצהיר (לא פחות ולא יותר) כי אכן ההיתי בסניף הדואר והמוצר אינו נמצא שם (וזאת לאחר שמנהלת הדוורים בסניף אכן אישרה כי המוצר אינו בסניף בשיחת טלפון עם נציגת עיסקה טובה ), שיחה עם מנהל הינה בלתי אפשרית וניתן לפנות בכתב .
|
בזבוז זמן ונזק כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העיסקה לאלתר והחזרת מלוא הסכום יחד עם התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|