פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זכיה בפרס והתנייתה ברכישה מבלי לציין זאת במכתב הזכיה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.12.09 רכשתי זוג נעלי בית מעסקה טובה. כעבור 10 ימים קבלתי מכתב המודיע לי כי זכיתי בפרס כפול בעקבות הזמנת נעלי הבית, מסיר עור קשה מכף הרגל ושמיכת פוך זוגית תמורת 49.90 ש"ח הכוללת דמי טיפול, אריזה משלוח וביטוח. קראתי את המכתב והתקשרתי לטלפון המצורף. להפתעתי, המוקדנית אמרה לי שקבלת הפרס מותנה ברכישה של מוצר אחד מתוך הקטלוג המצורף, שאלתי למה זה לא כתוב במכתב והיא ענתה שזה כן כתוב מאחור, בדקתי ולא היה כתוב דבר הקשור לזכיה בפרס מאחור, המוקדנית החלה לאבד את סבלנותה נוכח התעקשותי שההתניה אינה כתובה בשום מקום במכתב שקבלתי ומשלא הצליחה לומר לי היכן בדיוק כתובה ההתניה, אמרה לי להתקשר בבוקר לשירות הלקוחות.
מאחר ולא מצא חן בעיניי היחס של המוקדנית ולא מצא חן בעיניי שבמכתב כתוב דבר אחד ובפועל דורשים דבר אחר שלחתי לעסקה טובה מכתב באמצעות האינטרנט באתר שלהם. כעבור שלושה ימים התקשרו אליי מהחברה ובקשו להבין מה קרה, הבהרתי להם שמבחינתי זו רמיה, אם הם כותבים שזכיתי בפרס שהם חושבים שמגיע לי בגלל שהזמנתי מוצר מהקטלוג שלהם שבועיים קודם, ולא כתוב בשום מקום במכתב שקבלת הפרס מותנה ברכישה נוספת הרי שעליהם לתת לי את המוצרים תמורת 49.90 ש"ח כפי שכתוב במכתב.
לדבריי ענתה הבחורה שהתקשרה שלא הבנתי את הכתוב, כי במכתב כתוב שאני צריכה להזמין מוצר נוסף תמורת 49.90 ש"ח כדי לממש את הפרס. הבהרתי לה שאני יודעת לקרוא ומבינה היטב את הנקרא, וזה מה שכתוב במכתב: "גב' זגורי, תוכלי לקבל את שני המוצרים מהם ניתן להתרשם בפרוספקטים מרהיבי העין המצורפים למעטפה, כבר בימים הקרובים עם הזמנתך תמורת 49.90 ש"ח הכוללת את דמי הטיפול, האריזה, הביטוח והמשלוח." ממשפט זה לא ניתן להבין כי עליי לרכוש מוצר נוסף על מנת לממש את הפרס, אלא כי בעת הזמנת המוצרים שזכיתי בהם עליי לשלם 49.90 ש"ח תמורתם.
לאחר שלא הסכמתי לקבל את הסבריה היא אמרה לי שהיא תתקשר אליי שוב מאוחר יותר ועד היום לא חזרו אליי מעסקה טובה.
אני מוכרחה לציין שמאוד חורה לי כל הסיפור הזה, כי אם כוונתם הייתה שכדי לממש את הפרס עליי לרכוש מוצר נוסף תמורת 49.90 זה צריך להיות כתוב במפורש וברור לכל קורא ואז אני יכולה להחליט אם לבזבז את זמני ולהתקשר או לוותר על הפרס.
עוגמת נפש סוג הנזק :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור שם ותפקיד:
מכתה הזכייה אשר נשלח אליך עבר הגהה והמבנה הלשוני תקין בהחלט.
שימי לב כי הנושא מודגש (את 2 המוצרים) ובמשפט המורכב מצויין כי הינך יכולה לקבל את המתנה הגדולה עם הזמנתך מהקטלוג המצורף. אין הגבלה בגודל הרכישה.
הינך מוזמנת להנות מההצעה הנדיבה כפי שמאות לקוחות מרוצים ממנה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה