פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להבין איך עודים על אנשים. נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:

אני קונה אצלכם הרבה מאוד. ויש לעיתים שמגיעים מוצרים שלא הזמנתי. מתקשרת אלכם ומשיבים לי, תחזרי אלינו נזכה אותך.זה סיפור שקרה לי לפני כחודשים לערך.דיברתי עם שני ומסרה לי שתשלח לי מדבקה גובינא. הודתי לה.שלחו אלי דברים שבקשתי בנוסף, אבל מדבקת גובינה לא הגיע. התקשרתי שוב 04/05/10 בשעה 12 בצהריםביקשתי לחזיר את המעיל שהזמנתי כי המידה לא התאימה לי והזכרתי שוב על מדבקה גובניא. חיכיתי עוד מספר ימים שבוע לשם דיוק ,דיברתי עם ויקי ושאלתי , מה קורה זו בעיה כלכך קשה לשלוח את מה שבקשתי.ענתה אני אדאג לזה ובאמת הגיע , ובנוסף אמרה לי . שהזיכוי שלי 682.שח. חבל שבאותו רגע אפשר לזכות אותי ,בקניה חבל שההוראות לא ניתנולהם, בכדי להקל על הלוח.שלא יתרגז כאשר מבקש לקנות שוב פרטים. ואז התשובה את יכולה לקנות רק פרטים בחוברת. את המתות רק אם כרטיס אשראי. זו החוצפה הכי גדולה. למעשה אתם דואגים לעצמכם.ולא ללקוח. ובעצם על המתנות אני כבר משלמת מהמנוי שלי. אז תסלחו לי אני לא טפשה עד כדי כך.השבוע דיברתי עם פרחי והזמנתי כמה פרטים מהחוברת, ושאלה את רוצה עוד משהו. עניתי כן את מתנה.ואז אמרה את זה את קונה בכרטיס אשראי. שאלתי מה קרה, כך זה, אמרתי אני לא מקבלת את זה.ואז אמרה אני לא רוצה לעקב אותך, אני אחזור אליך אניאשאל את הבוס. האמנתי לה. חיכתי 24 שעות ראיתי שהיא לא חוזרת אלי, הבנתי עוד בלוף[אנ כבר לא מאמינה בכם חבל] בקשתי לדבר עם פרחי, ענתה לי אנגלה. אמרתי יכול להיות אבל עומדת על כך לדבר עם פרחי, ושוב נסתה לתרץ שהיא עסוקה אמרתי אחכה.אבל זה היה בתון מצוה, חבל שאני מגיעה לכך בשביל הכסף היקר שלי. אני לא קוטפת מהעצים. זה אתם בטח מבינים.סוף סוף ענתה לי,ומספרת ליאמרתי לך אם יהיה לי תשובה חיובית אחזור אליך. מה אתם מלמדים גם לשקר את הלקוחות. חבל !!! חבללללללללללללללללללל.אי תקוה שתתיחסו למכתב שלי ,למרות שהוא ארוך.אז אני אדע שיש עם מי לדבר.שמחה עובדיה. מעלה אדומים.לכם יש את כל הפרטים שלי אפילו כרטסי אשראי שלי. בקיצור אתם בתוך העורקים שלי. מחכה לתגובה בהקדם. תודהההההההההההה!!!!!!!
עלבון עוגמת נפש, סוג הנזק :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה