פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות ללקוח ורמת שרות ירודה ביותר/d נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.5.10 ביצעתי הזמנה בעקבות זכייה שקיבלתי ממנהל הזמנות מוטי שניידרמן,יש לציין ש "יודעים לפנות יפה ללקוח" היום ה-9.6.10 אני פונה אליכם לאחר ששבוע ימים אני מנסה לבדוק מה עלה בגורל ההזמנה שלי שמספרה 9102679 אומרים לי תמתיני תשאירי מספר טלפון ויחזרו אליך במהלך היום אך אף אחד לא חוזר .
אני מבקשת לדבר עם הגברת נורית אור ירום הודה אך היא תמיד או לא נמצאת או לא יכולה לקבל שיחות .
מדוע אתם מתייחסים כך ללקוחות כאשר אתם מעוניינים בלקוח אתם לא מרפים מטרידים בטלפונים לא נותנים מנוח וכאשר הלקוח בידכם תיסלחו לי אתם סמים פס ולא מתייחסים יפה
רמת השרות שלכם שואפת לאפס אחד גדול צר לי לכתוב את הדברים אך כך אני מרגישה.
היום אף איימה עלי בחורה משרות לקוחות בשם מוריה , אמרה לי אם לא תתני את הפרטים לא יחזרו אלייך ואני אעביר אותךלתור שתמתיני 40 דקות היא מענישה אותי אני עובדת אצל אבא שלה . חצופה אחת כזו לא צריכה לעבוד עם ציבור.
זה השרות שלכם רמה רדודה וירודה. קחי זאת לתשומת ליבך מנהלת השרות היקרה נורית אור.
מושפלת מהיחס ובזבוז כסף על שיחות טלפון רבות סוג הנזק :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם שם ותפקיד:
לקוחה ביצעה הזמנה ב 26/05 עודכנה במועד אספקה 20/07 בשל חוסר מלאי.
עודכנה שוב ע"י נציגה ואף פוצתה ובכל זאת ביקשה לבטל.
בשיחה מול נציגת שירות לקוחה דיברה בגסות ואף קיללה, לצערנו בחרה הלקוחה לבטל הזמנה. בקשתה בוצעה
תגובה:
הזמנה בוטלה ולקוחה פוצתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה