פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ודעות במראה המוצר, אי קבלת המוצר במשך זמן הסביר. נושא התלונה:
אדונין סבטלנה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
ב1/07/2010 פונה אלי משיהי בשם מירי לו והודיע לי שביגלל הצטרפותי למועדון לקוחות מגיע לי פרס-שעון יוקרתי עם צמיד ועוד שובר לבית מלון.ביקשתי ממנה כמה פעמים את התמונה של השעון ,אבל היא הסבירה שזה יבוא מיוחד של כמות מצומצמת ותאירה לי שהשעון מהמם.למרות שגבינה בחינם מקבלים רק במלכודת הסכמתי ונתתי את הפרטים של כרטיס האשראי שלי. מירי הבטיחה לשלוח את הזמנה עם השליח. למחרת ראיתי כבר חיוב בכרטיס האשראי. בעוד שבועים שלא קבלתי שום משלוח,טלפנתי לשרות לקוחות.מאף אחד מהנציגים לא קבלתי תשובה מסופקת.פעם הימרו לי שהחבילה עדיין לא יצאה ,פעם העבירו אותי ממקום למקום והשיחה נותקה.ביקשתי את מירי לוי והיא לא חזרה אלי,שלחו אותי לחפס בסניף הדואר בדואר צרורות או" צרות" ולא הייה שם שום דבר. כך הגענו עדהתאריך 26/07/10 שסוף-סוף דיברתי עם נציגה בשם שוש .לאחר שהסברתי את כל המצב היא עשתה בדיקה עם הדואר ותוך5 דקות מנהלת דואר טילפנה אלי והתברר שהחבילה כמעט חודש שוכבת בדואר שליחים ולמרות שהיה מצורף את הנייד שלי אף אחד לא התקשר.לאחר שקבלתי את החבילה וראיתי את השעון... בחים לא הייתי מזמינה אותו עם הייתה תמונה ,ככבר ראיתי את השעון באחד מהחוברות שאני מקבלת מכל מיני חברות והמחיר היה הרבה פחות מ300 ש"ח.אני מאוד מצטערת על זה שעשיתי מועדון, אבל אין דבר למדתי שאסור לעשות עסקים עם "עסקה טובה"
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי בדמי מועדון. פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור שם ותפקיד:
לקוחה טופלה לשביעות רצונה. תגובה:
לקוחה טופל לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה