פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון לחיוב בדמי משלוח לא חוקיים ובניגוד לתנאי הרכישהשיטת "מצליח" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
הזמנה טלפונית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.10.2010 התקשרתי לעיסקה טובה-מועדון טלשופ כדי להזמין 2 מוצרים מחוברת שקבלתי מהם בדואר. הטלפנית אמרה לי כי היות ואינני מעוניינת במתנה שהם מציאים באותו דיוור עלי לשלם דמי משלוח בסך 14.5 ש"ח. הבהרתי לה כי בחוברת שלהם בעמוד ראשון מצויינים תנאי רכישה ושם נאמר "חיוב המוצר ייגבה עפ"י מחירו הנקוב לצד המוצר.המחיר הינו מחירו הכוללדמי טיפול,דמי משלוח, הובלה וביטוח "
הטלפנית לא היתה מוכנה לבצע הזמנה ללא דמי המשלוח וכשבקשתי להעביר אותי למנהל העבירה לטלפן אחר שלאחר שהסברתי לו בטון מאד כעוס כמובן
הסכים בטובו לבצע הזמנה על פי תנאי הרכישה המפורסמים בחוברת.
מצאתי לנכון להתלונן כיוון שזו פעם שניה שאני נתקלת בתופעה הזו בעיסקה טובה
בפעם קודמת לפני מספר חודשים לאחר ויכוח לא הזמנתי וכתבתי לעיסקה טובה תלונה שלאחריה התקשרו אלי להתנצל וכמובן ביקשו לבצע הזמנה ללא דמי המשלוח כפי שאמורים.
זו כנראה שיטה שלהם לסחיטת כסף לא הוגנת מלקוחות תמימים והייתי שמחה שמישהו בעל סמכות יטפל בנושא.
כעס ועלבון לאינטליגנציה סוג הנזק :
לדרוש מעיסקה טובה שיפסיקו להנחות את הטלפנים לדרוש כספים בניגוד לכללים פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם-מנהלת שימור שם ותפקיד:
עסקה טובה פועלת לפי תנאי הרכישה המפורסמים בחוברת. ולפיכך מוצרי חבילות נשלחים בדואר חבילות ללא עלות דמ"ש.
אולם אנו מעניקים ללקוח את זכות הבחירה לקבל את החבילה עם שליח ולא בדואר בעלות מזערית של 24.90.
תגובה:
ראו מעלה.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה