פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה אי עמידה בהבטחות ועגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לרגל יום הולדתה של ביתי הזמנתי מעמד למחשב נייד+תאורה מק"ט 713036 עם משטח עבודה רחב, מעמד לכוס ותא לעטים.
לאחר המתנה בת 21 יום קיבלנו מוצר אחר לגמרי מעמד למיני מחשב מצוקמק,
ובנפרד מנורה אישית מק"ט 713030 ו41665 בהתאמה.
לבשותנו ולעגמת נפשנו היתה תדהמתנו ופליאתנו רבה את פתחה ביתי את המתנה. מיותר לציין שבניהול נכון של העסק, היו צריכים לעדכן את הלקוח כי המוצר אזל ולהחזיר את כספו ולא לנסות לדחוף לו מוצר שלא ביקש.
בשיחה עם נציגת שרות הובטח מעטפת החזר ושרשרת פיצוי.
המעטפה הגיעה והשרשרת לא !
אחראית בשרות לקוחות בשם אורלי התנערה מהבטחת נציגת השרות.
פעם ראשונה שאני נתקל בחברה שלא עומדת מאחורי הבטחות נציגיה !
מעוניין לדעת לאחר שהחזרתי את המוצר מתי אקבל את כספי חזרה ומתי אקבל את הפיצוי שהובטח !
טרטור הפסד זמן סוג הנזק :
החזר מידי של הכסף ומשלוח הפיצוי שהובטח ופיצוי נוסף על הטרטור הפסד הזמן וההתנערות מהבטחת הנציגה פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם שם ותפקיד:
בתאריך 23/12 קיבלנו חזרה את המוצר והועברה הודעת ביטול בסך 49.90 לחברת האשראי.
נשלחה שרשרת כפיצוי.
תגובה:
פיצוי+זיכוי בכ"א פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה