פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה (חיוב לקוח על עסקה שלא בוצעה) נושא התלונה:
מז'רובסקי ארתור שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אחד העם 11 תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
התלונה מתווספת בהמשך לתלונה קודמת התלונה הקודמת:
סבתי ביצעה עסקה על סך 150 ש"ח על 3 מוצרים וחוייבה בפועל על סך 1498 ש"ח על חבילה שלא הזמינה ונשלחה אליה למרות זאת.
לאחר בירורים ומאמצים רבים החברה הסכימה לקחת את המוצר שלטענתה הלקוחה כן הזמינה וכל סכום העסקה יוחזר פחות 100 ש"ח "דמי משלוח".
לאחר התלונה הקודמת באתר "תלונה" התקבלה שיחה מנציגה שהבטיחה שיחזירו את כל התשלום במלואו ללא חיוב דמי משלוח.
אך הדבר לא נעשה בפועל, סבתי זוכתה על סך 1398 ש"ח(דמי המשלוח כן נגבו).
לפני מספר ימים סבתי קיבלה פירוט כרטיס אשראי (באותו החשבון שבוצע הזיכוי 1398 ש"ח),ובו לפתע חיוב נוסף על סך 1164 ש"ח לחברת "עיסקה טובה" אשר מחולק ל-18 תשלומים (עסקה שכביכול בוצעה ב26.11.10)
מסתבר שחייבו את סבתי גם בדמי חבר שלא ביקשה לחלוטין.
ברצוני לציין שסבתי לא קיבלה ולא מעוניינת לקבל מעיסקה טובה שום מוצרים ושום הצעות נוספות וכן גם לא להיות חברת מועדון שלהם, היא בסך הכל רוצה את כספה בחזרה.
אתם היחידים שהצלחתם לעזור לנו בפעם הקודמת אבקש את עזרתכם אנחנו כבר ממש עובדי עצות עם החברה הנ"ל.
כספי סוג הנזק :
החזר כל הכסף שנגבה מסבתי פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם שם ותפקיד:
18/01/11-הוסבר ללקוחה בשיחה טלפונית שחשבונה כבר זוכה בחודש דצמבר תגובה:
זוכתה כבר בדצמבר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה