פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר אחר ממה שהוזמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אחד העם 11 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.
שלום וברכה !
בתאריך 8.3.2011 הזמנתי מחברת עסקה טובה, מערכת סירי נירוסטה בת 3 סירים. קיבלתי את מוצר לבית אך הוא לא היה כפי שפירסמתם בקטלוג ההזמנה. מה שהיה מצוין בקטלוג זה 3 סירים את ידיות מהצדדים ולי נשלח סיר אחד כמו מחבת ולא עם ידיות כפי שמראה התמונה בקטלוג. מיד עם קבלת המוצר התקשרתי לשירות לקוחות של החברה להסביר ולשאול על הבעיה ואיך ששמעו על הבעיה סגרו לי את הטלפון בפרצוף פעם אחרי פעם 3 פעמים. היום יום ראשון 17.4.2011 שוב ניסתי להתקשר אך הדבר לא השתנה הפעם דיברתי עם אורלי מהמרכזיה אשר לקחה את פרטיי וגם סגרה לי את הטלפון בפרצוף! דבר זה גבל בחוצפה מתמדת ובחוסר כבוד של החברה. מאוד נפגעתי מהחוסר כבוד והזילזול שקיבלתי מהחברה ומהנציגים שלהם. מבקשת בכל לשון של בקשה שתחזרו אליי בהקדם ותבדקו את העניין וכמובן שיחליפו לי את המוצר למוצר שהזמנתי וכן שיפצו אותי על מספר עוגמות הנפש שנגגרמו לי בהתאם.
בתודה ובתקווה לשיתוף פעולה אילנה זדה
025901216
0525658977
0524701416
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר למוצר שהוזמן וכן פיצוי על מספר עוגמות הנפש שנגרמו לי בשיחה אחר שיחה פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
מלי-נציגה בכירה שם ותפקיד:
ניתן ללקוחה סיר 3 ליטר תגובה:
ניתן ללקוחה סיר 3 ליטר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה