פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא קבלת תמורה-רמאות לשמה נושא התלונה:
דרור מרגלית שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.02.11 התקשרה אלי נציגה ואמרה שאני מופיעה אצלהם כלקוחה משנת 1992 שרכשתי פריט כלשהו אצלהם, שיכנעה אותי להצטרף כלקוחה VIP זהב לשנה תמורת תשלום של 37 ש"ח בחודש שיחלו לגבות מאפריל ועבור הסכום הזה אקבל כל חודש 2 מוצרים במתנה ששוויים עד לסכום של 1,000 ש"ח מבלי להיות מחוייבת ,שליח יגיע עד לבית מקסימום אני משלמת דמי משלוח שבמצב הכי גרוע יכול להגיע לסכום של 49 ש"ח,ובנוסף אם אני קונה מהקטלוגים ,הנציג מחוייב לתת לי מתנה ואני לא אשלם דמי משלוח ,אני הייתי אמורה לקבל רשימת מתנות לבחירה לפי סקר , במעמד ההצטרפות שלי ביצעתי הזמנת מגן מיזרון למיטה זוגית ושילמתי עליו 39 שקלים , וקיבלתי קופסאות ומעמד לסירים במתנה על הקנייה של מגן המיזרון ועל ההצטרפות , אז אחרי זמן רבקיבלתי עם שליח את החבילה ולהפתעתי הרבה מגן המיזרון היה מפלסטיק כמו שעוונית ששמים לתינוקות נגד הרטבה, פשוט גניבה, הטלפנים לא מיידעים את הקונים שצריך לישון על פלסטיק שמרשרש בכל תנוחה, הכסף הלך לאיבוד, כמו כן אנחנו בחודש אוגוסט מאז ועד היום לא קיבלתי כל חוברת לבחירת 2 מתנות עבור הסכום שגובים לי כל חודש בכרטיס אשראי 37 ש"ח כבר פעם חמישית, והנורא מכל שחברת ישראכרט מגבה את הרמאות ואני רואה אותם כאחראים לגניבות של הציבור, למען ההגינות יש לציין כי חברת האשראי ביקשה כי ארשום עבורם מכתב המספר על השתלשלות העניינים כדי לבטל את החוזה עימם....רבותי זו לא עיסקה טובה זו גניבה טובה ומצויינת............
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא של הכסף שניגבה,הפסקת המשך גבייה והתנצלות באתר ובכל מקום אפשרי פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם-מנהלת שימור שם ותפקיד:
לקוחה טופלה לשביעות רצונה ב 7/08/11 תגובה:
לקוחה טופלה לשביעות רצונה ב 07/08/11 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה